Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Utskjelt på SFO

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-06, 13:30   #11
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utskjelt på SFO

Opprinnelig lagt inn av Solen, her.

Jeg synes kanskje det er litt blåøyd av hovedinnlegger å si at datteren hennes ALDRI gjør noe galt, et problem som kan være ganske stor for en evnt. lærer som ikke klarer å nå noen foreldre i ubehagelige saker. Nei, mine barn gjør ALDRI oe galt, det kan ikke vært dem osv... Sier ikke at dette har skjedd i H.I sak.

La meg presisere; Her snakker vi om en jente som får de beste skussmål fra både venner, lærere, foreldre og SFO-ansatte. Hun er ikke typen til å bryte regler eller såre andre, og iallefall ikke være frekk mot voksne. I så måte tør jeg påstå at "aldri" er et passende ord i denne sammenheng. Alle barn gjør vel noe galt innimellom, det er ikke helt det jeg mente i hovedinnlegget.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og venninnen har kanskje bedt om unnskyldning allerede?

Så bør du nok også forklare jenta di at alle gjør feil. Alle kan ha en dårlig dag. At denne voksne rett og slett gjorde en feil. At det ikke er ok, og ikke enerns skyld.

Venninnen ba om unnskyldning, og var så lei seg, så lei seg. De er to alen av samme stykke, så de ordner alltid opp etter seg. Moren har omtrent identisk oppdragelse som vi har her i huset, så kommunikasjonen mellom oss voksne går på skinner.
Enern ble kraftig forsikret om at dette slett ikke var hennes feil, men det hjalp ikke så veldig igår.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:04.