Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

De som ikke vaksinerer barna er ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-09, 00:56   #341
Kråka

Kråka sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Kråka: Du har da så visst ingen grunner. Pisspreik.

Jeg ønsker ikke å legge ut hele livshistorien min på nett, så derfor behøver jeg ikke ramse opp alle grunnene mine for at de ikke fikk MMR-vaksinen.
De er ikke basert på homeopater eller noe slikt, så bare sitt der på din høye hest og døm folk nord og ned uten at du vet noe som helst.

Kråka er ikke aktiv  
Gammel 27-02-09, 00:58   #342
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg dømmer bare deg basert på helt idiotiske valg du tar.

Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 27-02-09, 01:00   #343
Kråka

Kråka sin avatar

Standard

Bra for deg at jeg ikke dømmer deg for dine valg. Å dømme andre er ikke pent.

Kråka er ikke aktiv  
Gammel 27-02-09, 01:04   #344
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men helt nødvendig når idioter ikke innser tingenes tilstand.

Gammel 27-02-09, 01:08   #345
Kråka

Kråka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Men helt nødvendig når idioter ikke innser tingenes tilstand.

Lurer av og til på om jeg er havnet i barnehagen. Hvor gamle er dere egentlig? Jeg er ikke sjokkert over deres valg, men jeg er rystet over hvor nedlatende dere er mot de som ikke mener det samme som dere. På tide å komme dere litt ut eller?

Kråka er ikke aktiv  
Gammel 27-02-09, 01:11   #346
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er 20, 50. Når det gjelder å komme seg ut er det en anbefaling du godt kan benytte deg av selv. Børst støv av konspirasjonskroppen din, åpne sinnet ditt og forsøk å tilegn deg ny kunnskap.

Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 27-02-09, 01:11   #347
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kråka, her.

Lurer av og til på om jeg er havnet i barnehagen. Hvor gamle er dere egentlig? Jeg er ikke sjokkert over deres valg, men jeg er rystet over hvor nedlatende dere er mot de som ikke mener det samme som dere. På tide å komme dere litt ut eller?

Er ikke snakk om at "noen ikke mener det samme som oss", men motargumenter som ikke holder mål. Eller, her er det vel ikke snakk om argumenter engang.

Maylen er ikke aktiv  
Gammel 27-02-09, 01:11   #348
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Kanskje dere skulle komme med noen argumenter som det ligger seriøs forskning bak slik at andre kan forstå hvorfor dere velger å sette både deres egne og andres barn i fare? Når det bare kommer svadasvar som "jeg mener" og "jeg tror" uten å kunne henvise til en eneste seriøs forskningsrapport?

Gammel 27-02-09, 01:15   #349
Kråka

Kråka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Er ikke snakk om at "noen ikke mener det samme som oss", men motargumenter som ikke holder mål. Eller, her er det vel ikke snakk om argumenter engang.

Jeg har ikke nevnt mine motargumenter en gang, så kom ikke her. Som sagt skrev jeg det meste på et annet forum, så det får holde.
På fp har jeg bare skrevet at mine ikke fikk MMR- vaksinen grunnet mange årsaker som er snakket og vurdert sammen med overleger og helsesøster.

Kråka er ikke aktiv  
Gammel 27-02-09, 01:15   #350
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Kråka og Tutta: Når de ser all informasjonen, artikkler og rapporter som blir lagt ut her, begynner de ikkje å tvile litte granne på om de har gjort eit valg ut i frå feil informasjon ?

Vanligvis så vil folk som blir presangtert for masse informasjon som seier det motsatte av det ein sjølv trur, lesa den nye informasjonen og ta ting til etterretning og kanskje revurdere valget sitt.

Eg er oppriktig nysgjerrig.

Gammel 27-02-09, 01:16   #351
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes dere får så ørene flagrer tutta og Kråka, men jeg har en følelse av at det kommer av irritasjon over at det slenges ut påstander i hytt og pine uten noen form for begrunnelse eller dokumentasjon. Jeg syntes det har blitt stilt en haug av meget relevante spørsmål i denne tråden som ikke blir besvart. Det synes jeg er synd fordi jeg er oppriktig nysgjerrig på hva valget om ikke å vaksinere bygger på. Jeg klarer ikke å få fatt i hva det er. (På tross av at jeg leste en del i noen av linkene.)

Gammel 27-02-09, 01:17   #352
Kråka

Kråka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Kråka og Tutta: Når de ser all informasjonen, artikkler og rapporter som blir lagt ut her, begynner de ikkje å tvile litte granne på om de har gjort eit valg ut i frå feil informasjon ?

Vanligvis så vil folk som blir presangtert for masse informasjon som seier det motsatte av det ein sjølv trur, lesa den nye informasjonen og ta ting til etterretning og kanskje revurdere valget sitt.

Eg er oppriktig nysgjerrig.

Nei, mine valg ble gjort sammen med overlege og helsesøster grunnet helsemessige årsaker. Jeg har da ikke satt meg på bakbeina uten å finne ut av hva dette gikk i. Hvis dere tror det, så er det deres problem og ikke mitt.

Kråka er ikke aktiv  
Gammel 27-02-09, 01:20   #353
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Nei, mine valg ble gjort sammen med overlege og helsesøster grunnet helsemessige årsaker. Jeg har da ikke satt meg på bakbeina uten å finne ut av hva dette gikk i. Hvis dere tror det, så er det deres problem og ikke mitt.

Fekk svar på det eg lurte på eg då. Du har ikkje tatt valget aleine. Ikkje ta det vondt opp men det beroliga meg litt.

Gammel 27-02-09, 01:22   #354
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Så i fra eggallergi og eksem til overlege og helsesøsters anbefalinger.

Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 27-02-09, 01:23   #355
Kråka

Kråka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Fekk svar på det eg lurte på eg då. Du har ikkje tatt valget aleine. Ikkje ta det vondt opp men det beroliga meg litt.

Nei, jeg mener å ha påpekt det tidligere.

Kråka er ikke aktiv  
Gammel 27-02-09, 01:24   #356
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Ja, derfor får ikke min yngste ny dose MMR når hun er eldre. Dette av helsemessige årsaker. Hun reagerte allergisk med straksreaksjoner på den hun fikk sist, så det ble da anbefalt at hun ikke skal ta den flere ganger. Jeg er ikke redd for å si hvorfor, derfor angriper ingen meg for ikke å gi den neste MMRdosen.

Maylen er ikke aktiv  
Gammel 27-02-09, 01:26   #357
Kråka

Kråka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Så i fra eggallergi og eksem til overlege og helsesøsters anbefalinger.

Hvorfor himler du over det? Har du eksem/allergi/hyperallergiske barn selv?

Kråka er ikke aktiv  
Gammel 27-02-09, 01:28   #358
Kråka

Kråka sin avatar

Standard

Ja, derfor får ikke min yngste ny dose MMR når hun er eldre. Dette av helsemessige årsaker. Hun reagerte allergisk med straksreaksjoner på den hun fikk sist, så det ble da anbefalt at hun ikke skal ta den flere ganger. Jeg er ikke redd for å si hvorfor, derfor angriper ingen meg for ikke å gi den neste MMRdosen.

Jeg blir angripet uansett jeg, så slik er det bare. Fikk samme anbefalinger som deg, så da ble det slik.

Kråka er ikke aktiv  
Gammel 27-02-09, 01:29   #359
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Standard

Hvorfor himler du over det? Har du eksem/allergi/hyperallergiske barn selv?

Vi tok MMR selv om hun har eggeallergi, andre allergier, eksem, luftveissykdommer/skader osv, osv... Min bror også, og han er enda verre rammet av allergien og eksemen. Han reagerte da ikke i det hele tatt.

Maylen er ikke aktiv  
Gammel 27-02-09, 01:30   #360
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Dette er jo et veldig godt eksempel på hvorfor i andre skal vaksinere våre barn. Det finnes de som ikke bør ha vaksiner av helsemessige årsaker.

Emneord
vaksinasjonskonspirasjon

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:41.