|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#341 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...
Jeg ønsker ikke å legge ut hele livshistorien min på nett, så derfor behøver jeg ikke ramse opp alle grunnene mine for at de ikke fikk MMR-vaksinen. |
|
|
|
|
#343 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Bra for deg at jeg ikke dømmer deg for dine valg. Å dømme andre er ikke pent. |
|
|
|
|
#344 |
|
Absolut ateist
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Men helt nødvendig når idioter ikke innser tingenes tilstand.
|
|
#345 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Lurer av og til på om jeg er havnet i barnehagen. Hvor gamle er dere egentlig? Jeg er ikke sjokkert over deres valg, men jeg er rystet over hvor nedlatende dere er mot de som ikke mener det samme som dere. På tide å komme dere litt ut eller? |
|
|
|
|
#346 |
|
Ringskrømt
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Jeg er 20, 50. Når det gjelder å komme seg ut er det en anbefaling du godt kan benytte deg av selv. Børst støv av konspirasjonskroppen din, åpne sinnet ditt og forsøk å tilegn deg ny kunnskap. |
|
|
|
|
#347 |
|
På lukket avdeling
|
Er ikke snakk om at "noen ikke mener det samme som oss", men motargumenter som ikke holder mål. Eller, her er det vel ikke snakk om argumenter engang. |
|
|
|
|
#348 |
|
superbruker
|
Kanskje dere skulle komme med noen argumenter som det ligger seriøs forskning bak slik at andre kan forstå hvorfor dere velger å sette både deres egne og andres barn i fare? Når det bare kommer svadasvar som "jeg mener" og "jeg tror" uten å kunne henvise til en eneste seriøs forskningsrapport?
|
|
#349 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Jeg har ikke nevnt mine motargumenter en gang, så kom ikke her. Som sagt skrev jeg det meste på et annet forum, så det får holde. |
|
|
|
|
#350 |
|
Unik
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Kråka og Tutta: Når de ser all informasjonen, artikkler og rapporter som blir lagt ut her, begynner de ikkje å tvile litte granne på om de har gjort eit valg ut i frå feil informasjon ?
|
|
#351 |
|
Ekvilist
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Jeg synes dere får så ørene flagrer tutta og Kråka, men jeg har en følelse av at det kommer av irritasjon over at det slenges ut påstander i hytt og pine uten noen form for begrunnelse eller dokumentasjon. Jeg syntes det har blitt stilt en haug av meget relevante spørsmål i denne tråden som ikke blir besvart. Det synes jeg er synd fordi jeg er oppriktig nysgjerrig på hva valget om ikke å vaksinere bygger på. Jeg klarer ikke å få fatt i hva det er. (På tross av at jeg leste en del i noen av linkene.)
|
|
#352 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Nei, mine valg ble gjort sammen med overlege og helsesøster grunnet helsemessige årsaker. Jeg har da ikke satt meg på bakbeina uten å finne ut av hva dette gikk i. Hvis dere tror det, så er det deres problem og ikke mitt. |
|
|
|
|
#353 |
|
Unik
|
Fekk svar på det eg lurte på eg då. Du har ikkje tatt valget aleine. Ikkje ta det vondt opp men det beroliga meg litt.
|
|
#356 |
|
På lukket avdeling
|
Ja, derfor får ikke min yngste ny dose MMR når hun er eldre. Dette av helsemessige årsaker. Hun reagerte allergisk med straksreaksjoner på den hun fikk sist, så det ble da anbefalt at hun ikke skal ta den flere ganger. Jeg er ikke redd for å si hvorfor, derfor angriper ingen meg for ikke å gi den neste MMRdosen. |
|
|
|
|
#358 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Jeg blir angripet uansett jeg, så slik er det bare. |
|
|
|
|
#359 |
|
På lukket avdeling
|
Vi tok MMR selv om hun har eggeallergi, andre allergier, eksem, luftveissykdommer/skader osv, osv... Min bror også, og han er enda verre rammet av allergien og eksemen. Han reagerte da ikke i det hele tatt. |
|
|
|
|
#360 |
|
er grønn og fin.
|
Dette er jo et veldig godt eksempel på hvorfor i andre skal vaksinere våre barn. Det finnes de som ikke bør ha vaksiner av helsemessige årsaker.
![]() |
| Emneord |
| vaksinasjonskonspirasjon |
|
|