|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#361 |
|
På lukket avdeling
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...
Ja, jeg er veldig takknemlig. |
|
|
|
|
#362 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Mine har hatt vannkopper, mellomste hadde det 3 ganger og minsten fikk ettersykdom. (betennelse eller noe i lillehjernen)
|
|
#363 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Min fikk ikke i det hele tatt. Jeg turte ikke ta den sjansen, og verken legen hans eller helsesøster mente noe negativt med det. |
|
|
|
|
#365 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Har ikke deltatt i 18 sider da men. Som sagt var dette en stor debatt på et annet forum, og tror du var der og leste også Skremmeren. |
|
|
|
|
#366 |
|
På lukket avdeling
|
Men hvorfor ikke? Det er ytterst få som faktisk reagerer allergisk ved eggeallergi. |
|
|
|
|
#367 |
|
På lukket avdeling
|
Jeg har ikke lest den debatten. |
|
|
|
|
#368 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Jeg turte ikke sette den, derfor. Var redd allergisjokk og død. |
|
|
|
|
#369 |
|
På lukket avdeling
|
Ja, den kan være skummelt å sette den likevel, men de aller fleste tåler den helt fint. |
|
|
|
|
#370 |
|
Passiv
|
Var forberedt på at dette ble varmt rundt ørene. Alltid like gøy å være David mot Goliat. |
|
|
#371 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Jeg blir sjokkert over mentaliteten her. Og det det føltes svært riktig å levere en rød prikk til den som håpte at foreldrene til barna som velger å ikke vaksinere og dermed smitter andre barn slik at de dør av kikhoste brenner i helvete eller mister sine kjære på helt avsindig grusomme måter. En helt unødvendig (og umoden) kommentar.
|
|
|
#372 |
|
Metallica!!
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Å hjelpes.
|
|
#373 |
|
Bedreviter
|
Jeg har ikke hørt en eneste person i denne tråden uttale seg i retning av at alle barn bør vaksineres uavhengig av helsemessige faktorer. Tvert imot har de fleste understreket at det er av hensyn til disse man ellers bør vaksinere. Selvsagt skal man ikke vaksinere barnet stikk i strid med legens anbefaling. |
|
|
|
|
#374 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
For min sønns helse og velvære har jeg meget, meget gode grunner jo. Jeg signerer tutta og amelie sitt innlegg. Mange her er svært arrogante og da fremstår de bare som patetiske. |
|
|
|
|
#375 |
|
Metallica!!
|
Vel, jeg skal ikke si noe om hvem som fremstår som patetiske i mine øyne akkurat nå.
|
|
#378 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...kråka. Standpunktene dine blir for meg veldig mye mer ubegripelige hvis det var slik at du ville gitt vaksine men ikke kunne. Jeg har som sagt vært i situasjon hvor barnet mitt måtte til utredning og vaksiner ble utsatt. Dette gjorde meg ekstra redd for miljøer hvor man av grunner som tutta nevner ikke ville vaksinere. Vi hadde som sagt en slik smittebærer i omkretsen vår og jeg er veldig glad for at barnet mitt ikke ble smittet av ham. Som overlegen og helsesøster sikkert har informert om så kan barn med hyperallergier reagere ganske sterkt på en del sykdommer. Jeg kan derfor ikke skjønne at du ikke er takknemlig for at folk i dine omgivelser velger å vaksinere slik at ditt barn blir skjermet men heller velger å støtte tuttas standpunkter. |
|
|
|
|
#379 |
|
Hertuginne
|
Med all respekt å melde, du kan da vitterlig ikke forvente at vi som er medlemmer på FP går inn på et annet forum for å finne ut hva din egentlige argumentasjon er? Hvis du gjør det så håper jeg du revurderer den ikke så veldig strålende ideen. Respekter at du er på FP og diskuterer nå! Og hvis du vil slippe motbør så anbefaler jeg at du begynner å argumentere skikkelig for deg, i stedet for å slenge ut håpløse liksomargumenter, påstander du ikke kan dokumentere, for så å sutre-putre over at vi ikke forstår deg. Det er sjelden jeg får lyst til å slenge på en dånesmiley i skikkelige diskusjoner, men denne gangen gjør jeg det.
|
|
#380 |
|
Hertuginne
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Ang. MMR vs. ADHD-argumentasjonen så kan jeg uten problemer peke på minst fem av mine klassekamerater på barne- og ungdomsskole som hadde en eller annen form for (udiagnostisert) ADHD/ADD. Men den gangen snakket man ikke om sånt, de fikk i stedet andre hjelpetiltak satt på dem og ble stemplet som mindre intelligente.
![]() |
| Emneord |
| vaksinasjonskonspirasjon |
|
|