Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Barn bør ikke begynne i barnehage før de er to år

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-09, 13:50   #11
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barn bør ikke begynne i barnehage før de er to år

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

De aller færreste foreldre har 12 ett- til treåringer som skal få behovene sine dekket og mere til.

Men de er vel flere enn en person på 12 ett-til treåringer? Hvis ikke kan de umulig klare å dekke disse små barnas behov.

Jeg skal ikke ha datteren min i barnehage før hun er tre år minst. Inntil da drar vi i åpen barnehage for jeg ser hvor glad hun er i samvær med andre barn. Likevel tror jeg det er best og tryggest for henne å ha meg, faren sin eller besteforeldre i nærheten. Heldigvis er jeg heldig sånn sett. Jeg jobber 50% natt og får alltid famile til å passe henne når jeg må sove på dagen.

Jeg er enig i artikkelen, jeg tror barn har det best med sine nærmeste omsorgspersoner når de er under to-tre år. Klart det er individuelle forskjeller, men det er forskjell på å leke med andre barn og samtidig ha sine faste omsorgspersoner i nærheten enn å overlate dem til fremmede i 7-8 timer hver dag.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:13.