|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#201 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Om å sende småsyke barn i barnehagen
Vi har en "løs" 24-timersregel på de voksne - dvs. kastet du opp siste gang på formiddagen mandag, og du ellers er i form, er du forventet på jobb tirsdag. Dette begrunnes ut fra at vi voksne ikke er smittespredere på samme vis som barna, da vi A: ikke går og biter/sleiker/susser på hverandre, B: ikke spiser på lekene, C: går med vår egen personlige spritflaske på baklomma (
|
|
|
#203 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Om å sende småsyke barn i barnehagenEr igrunn enig med deg, Fnatten, men sjefen har funnet ut at når hun ikke kan pukke på 48 timer overfor foreldrene, så kan hun ikke pukke på det overfor ansatte heller. Rettelse - hun er desperat etter å få folk tilbake på jobb - og så stresser vi hygienen igjen og igjen.
|
|
|
#204 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om å sende småsyke barn i barnehagenKnotten min hadde 37.7 i morges, 37.2 midt på dagen, og 37.3 i kveld, så nå satser vi på barnehage i morgen - hvis ikke målingen i morgen tidlig tilsier noe annet. I går kveld var det jo 38.3.
|
|
|
#206 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Om å sende småsyke barn i barnehagenFormen har vært veldig fin i dag, og han var relativt rasende når streng mamma ikke lot han bli med ut for å hente storebror borte hos naboen i kveld, det er om å gjøre å ikke la det å være syk være noe som helst morsomt.
|
|
|
#207 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Det virker ikke som om alle barnehager er oppdatert, dessverre. Hos oss kjører de 24 timers karantene, og jeg har seneste i går sendt en mail med spørsmål om hvorfor de ikke følger FHIs anbefalinger. |
|
|
|
|
|
#208 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Om å sende småsyke barn i barnehagenI går kveld sier min nest eldste at hun følte seg så varm og ikke helt i form. |
|
|
|
|
|
#209 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() |
Sv: Om å sende småsyke barn i barnehagenHar ikke lest alle innlegg |
|
|
|
|
|
#210 |
|
Off the map.
|
I vår barnehage står det oppslag om 1 døgn. Da ser jeg veldig liten hensikt i å holde henne hjemme i 48 timer om de 71 andre barna er hjemme i 24.
|
![]() |
|
|