Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Dårlig start

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-06, 22:29   #121
Svirre
Fullverdig medlem

Svirre sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Svirre har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Dårlig start

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

signaturen din svirre.

Kjenner du den igjen.

Gammel 19-12-06, 22:29   #122
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Svirre, her.

Kjenner du den igjen.

Oh yeh

Gammel 19-12-06, 22:30   #123
snurre
Nybegynner

Hvor: Oslo
snurre er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Var det Huldra du fikk den av?

snurre er ikke aktiv  
Gammel 19-12-06, 22:32   #124
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Oh yeh

<----- innrømmer det der - er og blir snerpete..

Gammel 19-12-06, 22:32   #125
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av snurre, her.

Var det Huldra du fikk den av?

Huldra har ikke lagt skjul på hva hun synes om avataren.

Shakira er ikke aktiv  
Gammel 19-12-06, 22:47   #126
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær

Dette kunne jeg sagt hvis jeg hadde tenkt meg litt om i sted.Dette kunne jeg sagt hvis jeg hadde tenkt meg litt om i sted.

Jeg også, derfor venter jeg bare til Skilpadda har uttalt seg, også signerer jeg

Klarer ikke å la denne avataren provosere meg nok til å gi en rød prikk. Klarer ikke å la noen av innleggene begeistre meg nok til å gi en grønn en heller :kjip:
(bortsett fra kanskje Skilpadda og Kirsebær, som jeg har prikket nylig, og derfor ikke får prikke igjen enda).

Sist redigert av My : 19-12-06 kl 23:00.
My er aktiv nå  
Gammel 19-12-06, 22:51   #127
snurre
Nybegynner

snurre er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shakira, her.

Huldra har ikke lagt skjul på hva hun synes om avataren.

Nei, det har jeg heller ikke sagt at hun har gjort.

snurre er ikke aktiv  
Gammel 19-12-06, 23:39   #128
Bompeberta
Passiv

Standard

En rød prikk fra meg. Jeg liker ikke tigging

Gammel 20-12-06, 10:18   #129
Svirre
Fullverdig medlem

Svirre sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bompeberta, her.

En rød prikk fra meg. Jeg liker ikke tigging

Jeg må nok skuffe deg. Prikken din var grå.

Gammel 20-12-06, 10:20   #130
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 20-12-06, 10:23   #131
Maz
Pauset

Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Unnskyld meg, Svirre. Jeg synes ikke det passer seg med morsomheter jeg kniser av. Ikke fra deg. Kan du være litt mere ufyselig så jeg kan fortsette å ha deg i vrangen?

Maz er ikke aktiv  
Gammel 20-12-06, 10:25   #132
Svirre
Fullverdig medlem

Svirre sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Unnskyld meg, Svirre. Jeg synes ikke det passer seg med morsomheter jeg kniser av. Ikke fra deg. Kan du være litt mere ufyselig så jeg kan fortsette å ha deg i vrangen?

Kanskje jeg er litt ekstra sjarmerende nå i julestria. Du blir nok sint på meg tidsnok.

Gammel 20-12-06, 11:47   #133
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skikkelig dårlig start har du fått...
Men jeg må helt ærlig innrømme at jeg ikke skjønner at folk har rødprikket deg for en avatar?! Så lenge den ikke er ulovlig iht norsk lov og forumets regler, så er den helt ok for meg.... (hilsen paragrafrytteren)

Men en prikk av meg får du ikke, for jeg prikker bare innlegg og kommentarer som jeg synes er litt mer innholdsrikt enn dette.

Gammel 20-12-06, 11:50   #134
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pope, her.

Men jeg må helt ærlig innrømme at jeg ikke skjønner at folk har rødprikket deg for en avatar?! Så lenge den ikke er ulovlig iht norsk lov og forumets regler, så er den helt ok for meg.... (hilsen paragrafrytteren)

Hvis noen greier å få til en avatar som er forbudt etter norsk lov, så havner de naturligvis øyeblikkelig i fengsel og har neppe hverken glede eller nytte av en rød prikk. Jeg oppfatter prikkene som å være ment til tilfeller som er litt mindre ekstreme enn det.

Gammel 20-12-06, 12:11   #135
Svirre
Fullverdig medlem

Svirre sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hvis noen greier å få til en avatar som er forbudt etter norsk lov, så havner de naturligvis øyeblikkelig i fengsel og har neppe hverken glede eller nytte av en rød prikk. Jeg oppfatter prikkene som å være ment til tilfeller som er litt mindre ekstreme enn det.

Men røde prikker er jo sjempe alvorli'.

Gammel 20-12-06, 12:12   #136
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er så begeistret for Skilpadda!

Gammel 20-12-06, 12:32   #137
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg er så begeistret for Skilpadda!

Jeg også!

Og så hadde hun visst nettopp fått prikk. Og det uten å tigge det minste.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 20-12-06, 12:42   #138
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Dersom svirre er mamman, så er snurre den mannlige halvdelen hennes da.
Snurre som i snurrebassen.

Ellers er jeg også begeistret for den gode grønne Skillpadda vår.

Gammel 20-12-06, 12:59   #139
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De havner nok ikke øyeblikkelig i fengsel. Her i landet tar det desverre lang tid å faktisk havne i fengsel, men det blir en annen diskusjon.

Men poenget mitt var vel heller det at jeg ikke så noe galt i at Svirre hadde valgt den avataren. Den ser litt rar ut siden den er fake, men det går mer på designet av avataren. Men jeg kan forstå at andre som er motstandere av røyking ser litt mer RØDT på det enn jeg.
PS! Vår familie røyker ikke! Kan ikke fordra røykelukten, spesielt dagen derpå!

Og Skilpadda: jeg skjønner at jeg må veie mine ord mere før jeg skriver de her inne. Takk for at du gjør meg mer bevisst på det!

Gammel 20-12-06, 13:01   #140
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De havner nok ikke øyeblikkelig i fengsel. Her i landet tar det desverre lang tid å faktisk havne i fengsel, men det blir en annen diskusjon.

Åh. Jeg trodde det gikk helt automatisk, jeg.

Men poenget mitt var vel heller det at jeg ikke så noe galt i at Svirre hadde valgt den avataren.

Men det synes ikke jeg heller, så da er vi egentlig ganske enige.

Og Skilpadda: jeg skjønner at jeg må veie mine ord mere før jeg skriver de her inne. Takk for at du gjør meg mer bevisst på det!

We aim to please. (Og man tar sin brukertittel på alvor her inne. )

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:37.