Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Å finne motiv til tatovering

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-09, 12:51   #21
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å finne motiv til tatovering

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Hvis tatovereren din er like flink som de på Miami Ink så blir det jo ikke no problem, men det spørs om alle er slik. De tar jo og tryller fram de flotteste tegningene av bare stikkord.

Nåja, det er nok noen runder vi ikke ser også! Det er ikke bare folk som stikker innom slik det ser ut, det er folk som er plukket ut på audition.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 12:54   #22
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig bra symbolbruk, glitter. Jeg er imponert. (Av meg selv også, som tok den. ) Hvor stor blir den?

aC: Har du kommet langt i planleggingsstadiet? Blir det noe abstrakt, portrett, noe annet?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 12:57   #23
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Nåja, det er nok noen runder vi ikke ser også! Det er ikke bare folk som stikker innom slik det ser ut, det er folk som er plukket ut på audition.

Det der er problematisk, altså. Jeg tenkte å ta min mens jeg er i Miami, men de tar ikke timeavtaler! Man må stikke innom. (Det er ikke fare for å havne på tv altså, som du sier så er det auditiongreier som er planlagt. Men sjappa er åpen for folket ellers.) Og siden jeg ikke får avtalt time så er jeg redd det blir for impulsivt. Men kanskje man kan stikke innom for en samtale, og så heller stikke innom igjen når man er klar for å ta den?

Gammel 15-04-09, 13:01   #24
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Veldig bra symbolbruk, glitter. Jeg er imponert. (Av meg selv også, som tok den. ) Hvor stor blir den?

Den kommer nok til å dekke øverste halvdel av leggen, på høyre side.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 13:04   #25
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

aC: Har du kommet langt i planleggingsstadiet? Blir det noe abstrakt, portrett, noe annet?

Jeg gleder meg veldig til å se Glitters tatovering!

Selv planlegger jeg visst egentlig to samtidig. Den ene er fortsatt i tankespinn, noe portrettabstraktsymbolikk, den andre (på armen) er navnet mitt med musikkskrift.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 13:43   #26
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Her er bilde. Ikke så veldig bra , men det får duge.

Sist redigert av Angelique : 21-05-09 kl 00:32.
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 13:47   #27
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forøvrig kan man ha på Emblakrem før man tatoverer har jeg hørt.

Gammel 15-04-09, 13:57   #28
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fant mitt motiv på ei nettside - som tilhørte ei som tegner mye.

Litt dårlig bilde (dette er vel samme dag som den ble fiksa). En sommerfugl, med små hjerter på vingene. Den har plassering like ved skulderbladet. Ser litt rødlig ut her nå da, men det er den ikke.

Jeg skal også ha en tatovering nr 2, men klarer ikke helt bestemme meg hvor og hva.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 13:58   #29
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har tre tatoveringer, ingen av de er spesielt store, men de betyr mye for meg, og de er fine å se på, synes jeg da.

Tok firkløveren først (den er ikke så blass som på bilde, men trenger kanskje litt oppfriskning) på siden nede på ryggen, så fuglen, foran på magen nede til venstre for navelen og så tok jeg teksten.Firkløveren og fuglen er funnet hos tatovøren og modifisert, den siste har jeg laget helt selv. Alle betyr noe for meg, men spesielt den siste.

Angående størrelse så sa tatovøren min da jeg tok den siste at vi måtte ha en viss skriftstørrelse for å få det til, pga tykkelsen på nåla. Han brukte den tynneste nåla, og tatoveringen måler vel ca 11 cm i lengden tror jeg. Obs, den tynneste nåla er også den vondeste. Aue.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 14:03   #30
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Standard

Hvor hen i verden er stedet du har på benet, kokosbolle? Jeg likte den veldig godt. Det er pent med tatovering på leggen synes jeg, men tror ikke jeg tør det selv. Jeg bekymrer meg litt for dette med pene kjoler i formelle sammenkomster. Men det burde jo være et trygt sted, ettersom man gjerne er stram og fin i huden der til langt oppi årene.

Gammel 15-04-09, 14:06   #31
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også tenkt litt på ankelen for tatovering nr 2.

Gammel 15-04-09, 14:09   #32
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Hm, smålekker kropp dette?

Gammel 15-04-09, 14:10   #33
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor hen i verden er stedet du har på benet, kokosbolle? Jeg likte den veldig godt. Det er pent med tatovering på leggen synes jeg, men tror ikke jeg tør det selv. Jeg bekymrer meg litt for dette med pene kjoler i formelle sammenkomster. Men det burde jo være et trygt sted, ettersom man gjerne er stram og fin i huden der til langt oppi årene.

Takk! Det er stedet der knerten ble unnfanget.

Jeg hadde også som prinsipp de første to gangene jeg ble tatovert at den ikke skulle synes når jeg hadde kjole på, men så ga jeg blaffen da idéen til den siste ramlet inn i hodet mitt. Den er såpass anonym og liten at den får folk bare se.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 14:11   #34
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Dette var litt fint synes jeg..

Gammel 15-04-09, 14:12   #35
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Guniss.

Jeg skal fikse på min andre tatovering, det må være noe svart. Og noe som ikke ligner en rullestol.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 15:15   #36
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Guniss.

Jeg skal fikse på min andre tatovering, det må være noe svart. Og noe som ikke ligner en rullestol.

Nå kjenner jeg at jeg ble litt nysgjerrig her ...

Gammel 15-04-09, 15:38   #37
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Nå kjenner jeg at jeg ble litt nysgjerrig her ...

Jeg har en bokstav på høyre overarm (en liten b; skal liksom symbolisere litt av hvert. Pen synest jeg den også er).

Flere enn én (i alle fall to) har spurt: "Hva er det? En rullestol?" :myse:
"Ja, kan skjønne man vil tatovere en rullestol på overarmen."

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 15:39   #38
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg har lyst å gjøre om min, tatovere over.
Har en liten sommerfugl på benet, liten og ser ut som ja, hva var det som ble nevnt her, en rar føflekk. Så ikke ta for liten.

Gammel 15-04-09, 15:42   #39
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Jeg har en bokstav på høyre overarm (en liten b; skal liksom symbolisere litt av hvert. Pen synest jeg den også er).

Flere enn én (i alle fall to) har spurt: "Hva er det? En rullestol?" :myse:
"Ja, kan skjønne man vil tatovere en rullestol på overarmen."

Klart det!

Gammel 15-04-09, 15:44   #40
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fatter og begriper ikke at noen tatovererer seg.

*Har ingenting i tråden å gjøre*

Forresten, jo, det var en ting jeg skulle si, stemmer det. Husk å ikke ta tatovering midt på korsryggen, sånn i tilfelle man trenger en epidural eller spinalbedøvelse en gang.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:24.