Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Å finne motiv til tatovering

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-09, 16:37   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å finne motiv til tatovering

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Ja, for det er myye finere med en stor tatovering som delvis og litt etter litt skjuler seg mellom ryggfettet.

En liten en hadde vel ikke vært noe bedre vel? Bortsett fra at den kunne forsvinne helt, mener du?

Jeg syns tatoveringer med litt størrelse på er best, uansett. Men det er selvsagt en smakssak. Jeg tror kanskje det er lettere å ta impulstatoveringer med en liten en, de store er ofte mer gjennomtenkte og de går man ikke så fort lei. Det er min teori, i allefall.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:40.