|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Å finne motiv til tatoveringMen Monsoon: Har du tenkt på hva slags motiv du vil ha, sånn sjanger eller utseendemessig, eller størrelse?
|
|
|
#62 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å finne motiv til tatoveringJeg synes faktisk det viktigste når man skal tatovere seg er at man har et motiv man har et sterkt ønske om å bære hele livet. (eller: at man der og da tror det, i det minste) Om det er en sommerfugl eller et hjerte eller en hodeskalle får være opp til bæreren.
|
|
|
#63 |
|
Peppy!
|
Sv: Å finne motiv til tatovering
Jepp jepp. Størrelsen er jeg ikke sikker på, men sjangeren er vel klar. Jeg har lyst til å ha noe skrevet på hindi. Det er jo veldig snirklete, så jeg ser for meg at en sirkelformet en kunne vært pent. Rundt ankelen eller håndleddet hadde passet bra, men jeg er som sagt redd det blir for synlig. Det vil si - rundt ankelen trenger det ikke være noe problem. Jeg bruker jo strømpebukse hvis jeg er pent kledd allikevel. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Å finne motiv til tatoveringAhh, det høres kjempefint ut med noe skrevet på hindi. Det er en pen skrifttype.
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 15-04-09 kl 18:11. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Passiv
|
Sv: Å finne motiv til tatoveringJeg har lyst på tatovering. Jeg vil ha noe med et hjerte og initialene til ungene. Eller kanskje navnene deres. Det kan hende det skal bli mitt symbol den dagen jeg vet at vi er gjennom alt vi skal gjennom. |
|
|
|
#66 |
|
Peppy!
|
Problemet med Devanagari script er at det er et, øh, fonetisk skriftspråk, så det er veldig vanskelig å finne ut hvordan jeg skal skrive det her. Men det finner jeg utav altså. Må bare sjekke det opp og ned og i mente, så jeg ikke ender opp med en tatovering som sier "klumpfot" eller noe sånt. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Har bakt søte kaker
|
Ja, det kan jeg forstå. Jeg har bare sett det ei indisk venninne av meg skrev på ungdomsskolen, og det var pent. Jeg bare trodde det var hindi, men mulig det var noe annet indisk altså?
|
|
|
#68 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Heh heh, jepp!
|
|
|
|
#69 |
|
Glamorøs
|
Jeg er akkurat motsatt. Eller nesten da. Jeg vil at den skal vises store deler av tiden, og jeg vil kunne se den selv. Plasserer jeg noe på ryggen tror jeg at jeg bare glemmer den.
|
|
|
#70 |
|
Har bakt søte kaker
|
Det var litt det jeg også tenkte da jeg tok min siste på leggen. Jeg vil jo kunne se den når jeg måtte ønske, og det gjør jeg med den.
|
|
|
#71 |
|
|
Jeg hadde nesten glemt dragen min, og fikk fryktelig dårlig samvittighet for det et øyeblikk da den på forsiden fikk så mye mer oppmerksomhet. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Peppy!
|
You think?
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Erfaren nok
|
Jeg også.
|
|
|
#77 |
|
Glamorøs
|
Jeg syns det høres kjempefint ut rundt håndleddet. Personlig liker jeg det bedre enn rundt ankelen, akkurat som jeg liker armbånd bedre enn ankelbånd. Og får du ikke plass en runde rundt, kan det jo gå som en spiral? Ikke langt oppetter armen altså, men at de krysser eller går parallellt deler av runden.
|
![]() |
|
|