Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakker

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-09, 23:32   #21
Left
Passiv

Standard

Sv: Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakker

Jeg kan aldri bli vakker, og det har jeg innsett. Derfor smører jeg ikke på en ting.

Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 23:38   #22
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg kan aldri bli vakker, og det har jeg innsett. Derfor smører jeg ikke på en ting.

Huff da, så pessimistisk?

Gammel 27-04-09, 23:41   #23
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Podens A-creme. Huden min er ikke så kravstor egentlig.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 23:41   #24
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bruker forresten både rensemaske og mild peeling med jevne (ujevne) mellomrom.

Kunne også tenke meg å forsøke hudsliping, ettersom jeg har fått litt ujevn pigmentering etter svangerskapene. Men det må undersøkes nærmere.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 23:46   #25
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bruker ingenting og det går fint. Enn så lenge, kanskje.
Vasker iblant med Vit. A fra Bodyshop, og bruker peel av samme sort, men ellers bare lunkent vann.

Gammel 27-04-09, 23:55   #26
Left
Passiv

Standard

Sannheten er at jeg bruker billig fuktighetskrem fra super´n - etter dusj. Det er faktisk det eneste jeg smører på meg, og kun i ansiktet. Jeg liker det rett og slett ikke

Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 00:00   #27
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Hvasomhelst hvis du lover at jeg blir vakket?

Da får jeg holde meg til det som ihvertfall gir forbedringer for min slitne hud, uten å rasere lommeboka:

Fra apoteket, dagkrem og serum.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 00:04   #28
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg har hørt at kaffegruten fra trakteren skal være veldig god skrubb.

Ellers så bruker jeg minimalt med kremer og slikt. Jeg burde bli flinkere siden jeg har ekstremt tørr hud, men jeg får eksem av det aller meste, så når det blir for ille bruker jeg litt locobase eller spenol, ellers ingenting.

Gammel 28-04-09, 00:21   #29
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg har innsett at jeg ikke blir noe vakrere uansett hva jeg kliner inn i trynet mitt. Jeg er vist ment å være slik jeg er

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 01:01   #30
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Denne bruker jeg som ansiktskrem, og er veldig fornøyd.

Gammel 28-04-09, 14:03   #31
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Tålmodighet...

Ellers bruker jeg alltid dagkrem med solfaktor, og høy beskyttelse i solen (soler ansiktet svært lite uansett).
Er fornøyd med denne: Dagkrem med solfaktor 12 fra Skincode Essentials.

Gammel 29-04-09, 00:05   #32
katt
Nybegynner

Medlem siden: Apr 2009
katt har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hei
Jeg bruker en super krem, det er den perfekte krem til såre barnerumper, tørre lepper, etter en dag i solen eller som solkrem (den er uten faktor, så den er ikke til syden bruk...) Min mor brukte faktisk samme krem på meg som liten, så jeg har vokst opp med den, nå er jeg passert 35... Kremen heter "Solbrandcreme" og er produsert av Kvalvaag. Det er en krem til alt Prisen ligger på ca. 60,- for en tube, og den er drøy i bruk

katt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 11:39   #33
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Hvasomhelst hvis du lover at jeg blir vakket?

Da får jeg holde meg til det som ihvertfall gir forbedringer for min slitne hud, uten å rasere lommeboka:

Fra apoteket, dagkrem og serum.

Denne har jeg begynt å bruke også. Og jeg ser klare forbedringer i huden. De grove porene er blitt betydelig mindre bl.a.

Jeg har i mange år brukt Dior 60/80 ett eller annet, og har vært veldig fornøyd med den, men plutselig var den siste boksen tom og alternativet var den ovenfor.

Gammel 29-04-09, 11:52   #34
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det jeg blir aller penest med er forresten et sånt et:

Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 12:04   #35
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker for tiden A-Derma Exomega og flyttet til Bergen. Begge deler er veldig bra for min hud.

Jeg har tørr hud, mot atopisk, og har stor nytte av denne kremen. I tillegg tar jeg tran. Merker forskjell på huden om jeg tar tran eller ikke.

Gammel 29-04-09, 12:24   #36
Store-ulv
Superduperaktiv

Medlem siden: Jan 2008
Store-ulv er litt kulStore-ulv er litt kul
Standard

Her var det mange gode råd å ta med seg!

De siste årene har det meste av egenpleie kommet heeelt i bakevja, men fra tidligere har jeg god erfaring med produkter fra Clinique og Kanebo.

For tiden bruker jeg samme krem til meg som til ungene, dvs aderma og weleda calendula aniktskrem. Vasker meg i ansiktet med lactacyd flytende såpe hver kveld.

Store-ulv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 15:44   #37
Gammel bruker
Passiv

Standard

Jeg har i mange år vært veldig fornøyd med Apotekets A-creme. Den er nokså fet, men huden min absorberer hver en dråpe. Nå er jeg imidlertid ute etter en dagkrem med solfaktor. Helst av typen som ikke ruinerer lommeboka, og ideelt sett en som er fri for parabener og den slags. Forslag?

Svar med sitat
Gammel 03-05-09, 20:24   #38
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har nettop bestilt dermalogica age smart faktor 30 dagkremen. Har stor tro på dagkrem med faktor.
Noen som har erfaringer med denne?
I tillegg tror jeg at jeg vil prøve serumet til no7 under.

I ikkegravid tilstand bruker jeg a vitaminsyre som serum før jeg legger meg og smører godt med krem etterpå.

Nå i gravid tilstand måtte jeg derfor finne en annen løsning, derfor den over.

Gammel 03-05-09, 20:27   #39
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Smører aldri ansiktet med mer enn solkrem på varme sommerdager..

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 09:53   #40
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg har nettop bestilt dermalogica age smart faktor 30 dagkremen. Har stor tro på dagkrem med faktor.
Noen som har erfaringer med denne?
I tillegg tror jeg at jeg vil prøve serumet til no7 under.

I ikkegravid tilstand bruker jeg a vitaminsyre som serum før jeg legger meg og smører godt med krem etterpå.

Nå i gravid tilstand måtte jeg derfor finne en annen løsning, derfor den over.

Hva er a vitaminsyren godt for trulte?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:43.