|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Passiv
|
Sv: Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakkerJeg kan aldri bli vakker, og det har jeg innsett. Derfor smører jeg ikke på en ting. |
|
|
|
#24 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakkerBruker forresten både rensemaske og mild peeling med jevne (ujevne) mellomrom.
|
|
|
#25 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakkerJeg bruker ingenting og det går fint. Enn så lenge, kanskje.
|
|
|
#26 |
|
Passiv
|
Sv: Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakkerSannheten er at jeg bruker billig fuktighetskrem fra super´n - etter dusj. Det er faktisk det eneste jeg smører på meg, og kun i ansiktet. Jeg liker det rett og slett ikke |
|
|
|
#27 |
|
Vaklende
|
Sv: Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakkerHvasomhelst hvis du lover at jeg blir vakket? |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Metallica!!
|
Sv: Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakkerJeg har hørt at kaffegruten fra trakteren skal være veldig god skrubb.
|
|
|
#29 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakkerJeg har innsett at jeg ikke blir noe vakrere uansett hva jeg kliner inn i trynet mitt. Jeg er vist ment å være slik jeg er
|
|
|
#30 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakkerDenne bruker jeg som ansiktskrem, og er veldig fornøyd.
|
|
|
#31 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakkerTålmodighet...
|
|
|
#32 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2009
![]() |
Sv: Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakkerHei |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakker
Denne har jeg begynt å bruke også. Og jeg ser klare forbedringer i huden. De grove porene er blitt betydelig mindre bl.a.
|
|
|
#34 |
|
Passiv
|
Sv: Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakkerDet jeg blir aller penest med er forresten et sånt et: |
|
|
|
#35 |
|
Epikur
|
Sv: Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakkerJeg bruker for tiden A-Derma Exomega og flyttet til Bergen. Begge deler er veldig bra for min hud.
|
|
|
#36 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
Sv: Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakkerHer var det mange gode råd å ta med seg! |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Passiv
|
Sv: Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakkerJeg har i mange år vært veldig fornøyd med Apotekets A-creme. Den er nokså fet, men huden min absorberer hver en dråpe. Nå er jeg imidlertid ute etter en dagkrem med solfaktor. Helst av typen som ikke ruinerer lommeboka, og ideelt sett en som er fri for parabener og den slags. Forslag? |
|
|
|
#38 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakkerJeg har nettop bestilt dermalogica age smart faktor 30 dagkremen. Har stor tro på dagkrem med faktor.
|
|
|
#40 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakker
Hva er a vitaminsyren godt for trulte?
|
![]() |
|