|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Tante Sofie
|
Sv: Barbent i sandaler
:grøss: |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Barbent i sandalerNok en påminnelse om at jeg må komme meg igang med operasjon sommerføtter. De blir alt for ofte neglisjert |
|
|
|
|
|
#104 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt ærlig? Jeg synes dette har blitt en lei tråd jeg også.
|
|
|
#105 |
|
Originala
|
Sv: Barbent i sandalerJeg tror ikke det nødvendigvis var innlegget ditt ene og alene som utløste det, Gerbara. Du er åpenbart ikke alene om å bli kvalm av skitne tær i butikken, og sannsynligvis er dét grunnen til at jeg og en del andre har latt seg provosere. |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Passiv
|
Sv: Barbent i sandalerJeg må innrømme at jeg for første gang har filt føtter i går kveld. Og smurt og ordnet. Men jeg sitter enda og lurer på om føttene mine ble bra nok eller om det at de er i størrelse 41 i seg selv er nok til at de ikke skal vises fram. |
|
|
|
#107 |
|
Passiv
|
Noen parfymer reagerer jeg så sterkt på at jeg ikke kan stå i nærhten av mennesker som har dem på. Det er ikke hyggelig når jeg får pustebesvær på grunn av den jeg sitter ved siden av på bussen, eller når jeg rett og slett på flytte meg eller be sjåføren stoppe bussen umiddelbart slik at jeg kan komme meg av.
Det har vært oppfordringer om dette, men folk flest tenker ikke over at det faktisk er mange som har et slikt usynlig handicap. Takke meg til røykeloven sier nå bare jeg, men lite hjelper det når inngangen til de fleste kjøpesentre er dekket av røykere, da får jeg innfall om jeg beveger meg gjennom røykteppet. |
|
|
|
#108 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Ja, dette er et problem for meg også. De MÅ jo stå midt i inngangen slik at man blir kvalm av å gå inn og ut av senteret.
|
|
|
#109 |
|
Passiv
|
Burde vært noen røykeskur eller noe spør du meg. Langt borte fra inngangsdøren. |
|
|
|
#110 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#111 |
|
Passiv
|
Slik var det i LA allerede tidlig på 90-tallet. Helt herlig hadde det vært om det ble slik at man måtte langt bort i skogen. Skjønner jo de som vil sitte ute på uterestaurant og røyke men for meg går ikke det å sitte ute da som regel. |
|
|
|
#112 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg syns uteresturanter kunne ha det sånn som innerestaurantene hadde det før, at de har egne "røykeavdelinger". Det finnes ikke kvalmere enn røykeluft!!
|
|
|
#113 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#114 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Barbent i sandalerPå jobb må jeg ha sokker i sandalene. Det er ikke lov uten sokker. Hjemme derimot går jeg alltid barbeint i sandaler. Og nei, jeg klipper ikke tånegler før jeg går på butikken. (Skulle jeg klippet tånegler hver gang jeg går på butikken, så hadde det vel ikke blitt mye igjen av dem.) Tånegler klipper jeg når det trengs. *innformerer de interesserte* |
|
|
|
|
|
#115 |
|
This is normal!
|
Jeg klarer ikke å se hvor ironien din er jeg altså. Men det er jo fint om du tenker deg litt grundigere om neste gang du lager en tråd om hvordan andres utseende gjør deg kvalm.
Der har du meg også.
Nei, for Gerbera ser forskjell på ny og gammel skit nemlig.
|
|
![]() |
|
|