|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barbent i sandalerMan kan jo også bli veldig dårlig uten å bli fysisk syk, og det er jo ille det også. Jeg tåler feks. ikke sigarettrøyk. Får ofte høre at jeg er hysterisk, men jeg skulle jo bare ØNSKE jeg tålte det så mye som man får det slengt i ansiktet overalt ute. Jeg blir ofte så uvel at jeg må sette meg ned og puste dypt, og er kvalm lenge etterpå. I svangerskapet var det enda verre, da ble jeg omtrent invalidisert av å puste inn små mengder tobakksrøyk. Fryktelig slitsomt. Så jeg skjønner de med parfyme-noia, for å si det sånn.
|
|
|
#82 |
|
Originala
|
Sv: Barbent i sandaler
Takk for opplysningen! Betyr det at all bruk av parfyme er fy-fy? Går det greit med litt parfyme, eller hvordan er det? Greit å vite for en som liker å ha på litt parfyme. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Originala
|
Sv: Barbent i sandalerEr dette forresten noe de fleste vet? Jeg mener, dersom en god del personer hemmes vesentlig av dette, burde kanskje Astma- og allergiforbundet ha en kampanje der de opplyser om det og oppforderer folk til å være litt mer kritisk til sin bruk av parfyme? |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Bedreviter
|
Hvordan mener du at det er uhygienisk at folk er halvnakne i butikken? Mener du at folk setter seg på frukten? Eller gnir seg inntil brødene? |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Barbent i sandalerJeg skjønner heller ikke hva som er uhygienisk ved det. Idiotisk. Estetisk blir det jo noe annet, selv om jeg ikke bryr meg nevneverdig da heller og synes det er litt merkelig at enkelte henger seg sånn opp i hvordan andre går kledd.
|
|
|
#86 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
|
|
|
#87 |
|
Passiv
|
Sv: Barbent i sandalerHvis jeg har skjønt det med parfyme rett så¨kan man bruke essensolje istedenfor parfyme med alkohol så skal i teorien ikke allegikere og astmatikere plages. |
|
|
|
#88 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Barbent i sandalerJepp, og jordbær bør man holde seg langt unna hvis man er så hysterisk.
|
|
|
#89 |
|
ekstremt trøtt
|
Om det er alkohol eller ikke i luktene bryr ikke kroppen min seg om. Jeg blir like dårlig uansett.
|
|
|
#91 |
|
Ekvilist
|
Med naturlig-tankegangen så vil jo eggallergi f.eks være sludder og vås. En essensiel olje antar jeg er mer bearbeidet og unaturlig enn et egg rett fra høna?
|
|
|
#92 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barbent i sandalerMan bruker ikke sokker i sandaler
|
|
|
#93 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Jeg og. Jeg kjøpte en gang en Mei Tai fra USA, og dama som hadde sydd den må ha vært helt grenseløs i sin parfymebruk. Jeg vasket MTen tre ganger før lukta var nesten borte. Tenk å sitte og sy utstyr til babyer i den parfymeosen!
Gutta -04 og -07 Sist redigert av Tangina : 03-05-09 kl 22:13. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Nå fikk jeg morsomme bilder oppe i hodet mitt av folk som trasket rundt oppi fruktdisken, oppi kjøttdisken etc barbeint med møkkete føtter.
|
|
|
#95 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Barbent i sandalerJeg kjenner at jeg blir litt irritert av slike innlegg som HI. Jeg er atopiker, og det holder ikke med en lett vårpuss for å få mine føtter innenfor dine krav, altså. Jeg har hælsprekker om jeg så skraper og filer og smører hver eneste dag. Dessuten har jeg en lett misfarging på begge stortåneglene langs den ene siden, og det skulle ikke forundre meg om du hadde trodd de var skitne.
|
|
|
#96 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt enig!
|
|
|
#97 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Barbent i sandalerNår det er sommer og varmt, så går jeg barbeint i sandaler. Og nei; jeg flyr ikke inn og vasker beina og lakker neglene før jeg drar på butikken.
|
|
|
#98 |
|
Ferdig!
Nå fikk jeg noen syn jeg helst ikke ville ha |
|
|
|
|
|
#99 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Barbent i sandalerJeg synes egentlig at dette var en litt lei tråd. Går noen virkelig rundt og frustrerer seg sånn over andre? |
|
|
|
|
|
#100 |
|
Ferdig!
Sv: Barbent i sandalerEller " Og der tråkka jeg rett i salaten gitt". |
|