|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakkerJeg kommer aldri til å bli vakker, ergo er det ingen vits i å bruke penger på å smøre meg inn heller.
|
|
|
#42 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakkerEg har ikkje hatt råd til å kjøpe dyrt, så eg kjøpte Derma genesis-serien frå L`oreal. Dag og nattkrem, serum og øyekrem. Er svært positivt overraska over gode resultat. I tillegg er eg nazi på å rense morgen og kveld, skrubb innimellom.
|
|
|
|
#44 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakker
Den forebygger og forbedrer rynker. Medisinsk dokumentert virkning. Men det er også et produkt på resept, og ikke noe man får kjøpt over disk uten videre.
|
|
|
#45 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakkerKvedekrem fra Dr. Hauschka er min krem om våren/sommeren.
|
|
|
#46 |
|
Helt vanlig
|
Betyr det at man må gå til legen og dokumentere at man har rynker først? Eventuelt at man har flere rynker enn normalt?
|
|
|
#47 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Jeg vet ikke. Det gis vel helst for akne og solskader. Man må i tillegg alltid bruke høy solfaktor, selv når det regner. Man blir veldig lysømfintlig. Så man må igrunnen velge om man ønsker å bli brun eller være lys..
|
|
|
#48 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakkerJeg har fet hud og er til tider plaget med kviser. Det eneste som hjelper for meg er peeling ca 2 ganger i uka, det holder kvisene i sjakk. Akkurat nå bruker jeg peelingen fra Dermalogica og den er helt fantastisk, den beste jeg har hatt. Huden blir silkemyk. Herlig! Dessuten er den mild og basert på enzymer slik at den kan brukes på senstive hudtyper. Anbefales på det varmeste.
|
|
|
#49 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakkerJeg har brukt diverse hudkremer da jeg hadde normal til tørr hud, men etter at jeg fikk eksem ved neseroten er det kun Optimas hudpleie + som funker.
|
![]() |
|
|