Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakker

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-09, 10:01   #41
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva smører du gjerne fjeset ditt med for å bli vakker

Jeg kommer aldri til å bli vakker, ergo er det ingen vits i å bruke penger på å smøre meg inn heller.

Gammel 04-05-09, 11:15   #42
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har ikkje hatt råd til å kjøpe dyrt, så eg kjøpte Derma genesis-serien frå L`oreal. Dag og nattkrem, serum og øyekrem. Er svært positivt overraska over gode resultat. I tillegg er eg nazi på å rense morgen og kveld, skrubb innimellom.

Eg leite derimot etter en øyekrem som skal motvirke mørke parti. Finns det noko slikt? Mjau?

Gammel 04-05-09, 13:26   #43
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker en krem fra dior, gjorde underverker for min tørre hud.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 09:51   #44
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Hva er a vitaminsyren godt for trulte?

Den forebygger og forbedrer rynker. Medisinsk dokumentert virkning. Men det er også et produkt på resept, og ikke noe man får kjøpt over disk uten videre.

Gammel 05-05-09, 15:49   #45
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kvedekrem fra Dr. Hauschka er min krem om våren/sommeren.

Gammel 06-05-09, 10:40   #46
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Den forebygger og forbedrer rynker. Medisinsk dokumentert virkning. Men det er også et produkt på resept, og ikke noe man får kjøpt over disk uten videre.

Betyr det at man må gå til legen og dokumentere at man har rynker først? Eventuelt at man har flere rynker enn normalt?

Gammel 06-05-09, 10:45   #47
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Betyr det at man må gå til legen og dokumentere at man har rynker først? Eventuelt at man har flere rynker enn normalt?

Jeg vet ikke. Det gis vel helst for akne og solskader. Man må i tillegg alltid bruke høy solfaktor, selv når det regner. Man blir veldig lysømfintlig. Så man må igrunnen velge om man ønsker å bli brun eller være lys..

Gammel 06-05-09, 23:24   #48
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har fet hud og er til tider plaget med kviser. Det eneste som hjelper for meg er peeling ca 2 ganger i uka, det holder kvisene i sjakk. Akkurat nå bruker jeg peelingen fra Dermalogica og den er helt fantastisk, den beste jeg har hatt. Huden blir silkemyk. Herlig! Dessuten er den mild og basert på enzymer slik at den kan brukes på senstive hudtyper. Anbefales på det varmeste.

Ellers er det viktigste for sunn hud; nr.1 peeling, nr.2 masse fuktighet og høy solfaktor. Har jeg hørt fra hudpleiere

Gammel 06-05-09, 23:32   #49
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har brukt diverse hudkremer da jeg hadde normal til tørr hud, men etter at jeg fikk eksem ved neseroten er det kun Optimas hudpleie + som funker.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:13.