Sv: Siv Jensen
Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.
Nessa- og Knutsar du debatten? 
Eg meiner du legg for mykje vekt på dine eigne meiningar når det gjeld akkurat denne saka fordi fleire av dei andre elementa eg formulerte i det innlegget kan vere gjenstand for like stor definerings- og refleksjonsdebatt som den om kor vidt aktiv dødshjelp kan karakteriserast som drap. At eg skreiv at velferdsstaten vil bli rasert eller den rasistiske politikken gjennomført (noko som også er samandrag/retorisk grep basert på mine eigne refleksjonar) nemner du t.d. ikkje med eit ord. "Normativ vekt" dreg eg inn fordi du får det til å høyres ut som eit allmenngyldig faktum at det er på nettopp dette punktet eg tabloidiserer/spissformulerer/brukar retorisk grep.
Hvis jeg hadde reagert på alle tingene du hadde listet opp kunne jeg vært enig i at jeg legger for mye vekt på egne meninger. Her var det kun snakk om ett punkt. 
Det er helt greit med spissformuleringer, men jeg synes du bommer med din karakteristikk av aktiv dødshjelp - både i form og innhold. Formmessig fordi jeg er uening med deg i at aktiv dødshjelp er drap, men også innholdsmessig fordi dette er et spørsmål som går mer på det etiske enn det politiske. Jeg ser ikke på det å være tilhenger av aktiv dødshjelp som en typisk Frp-kampsak.
|