Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Røyker dere i folkemengder?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-09, 12:18   #10
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røyker dere i folkemengder?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Utenfor sykehuset her står det mengder av store skilt med røyking forbudt på sykehusets område. Da jeg kom ut av hovedinngangen for et par dager siden, satt det en dame og en mann rett under ett av disse skiltene og røykte. Røyken blåste rett foran hovedinngangen til sykehuset, den eneste inngangen de fleste har å forholde seg til der, om man ikke skal innlegges. Jeg sto og ventet noen minutter på å bli hentet, så da overhørte jeg en samtale der damen syntes det var synd at sønnen også hadde begynt å røyke. Nå visste de jo hvor farlig det var, men da hun begynte så visste de jo ikke det. Eller ihvertfall ikke at det var farlig. Denne damen var sikkert yngre enn meg, det var masse informasjon om at røyking var skadelig allerede på 70-tallet for den saks skyld. Og hun begynte mest sannsynlig å røyke på 80-tallet. Snakk om å finne på unnskyldinger. Og hvis det endelig har trengt inn hvor farlig det er, så er det jo faktisk mulig å slutte. Jeg får kløe av sånt late-som-ingen-sa-til-meg-at-det-var-farlig-stakkars-meg-greier. Virkelig.

Jeg synes det er helt merkelig at man ikke håndhever røykereglene som gjelder innenfor sykehusets område bedre. Hvorfor i all verden triller både pleiere og pårørende pasienter ut i rullestoler og senger slik at de kan røyke rett utenfor inngangen hvor det henger STORE røyking forbudt-skilt? Er man unnskyldt fordi man er syk? Og den der vi-visste-ikke-at-det-var-skadelig-greia er bare tåpelig, ja.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:14.