Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skal man ta hensyn til alle allergikere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Skal man ta hensyn til alle allergikere?
Ja! 5 3,01%
Man kan selvsagt ikke ta hensyn til alle, men gjøre så godt man kan. 106 63,86%
Litt hensyn klarer man vel å ta. 42 25,30%
Nei, det er håpløst. 10 6,02%
Drit i alle allergikere! 1 0,60%
Annet 0 0%
Dustepoll 2 1,20%
Deltakere: 166. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-09, 10:15   #11
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal man ta hensyn til alle allergikere?

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Jeg er nok i mot det ja, da må det i tilfelle være egne fløyer for slikt. Ser helt klart behovet for at en som er døende må få beholde sin verdighet men dette er i tilfelle noe det bør legges til rette for. Hadde jeg vært på et rom hvor det hadde vært røykt en del ville jeg blitt lagt på oksygen.

Men hva med pleierne? Legene? Vaktmesteren? Renholdsarbeiderne? De må inn i denne fløyen de også, ikke bare den som røyker. Nå tror sikkert mange at jeg mangler alt av sympati for dødssyke røykere, men det er ikke tilfelle. Jeg er derimot litt uenig med dere at en tilrettelegging inne vil gagne pasienten, klart - det vil nok gi pasienten det det alltid har gitt ham, jeg er bare ikke sikker på om det er det beste. For personalet og andre pasienter er saken grei, de har rett til en røykfri hverdag uavhengig av hvor syke andre er.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:36.