|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
| Se resultatene: Hvem vil du ha i regjeringen? | |||
| AP/SV/SP |
|
63 | 47,73% |
| Høyre |
|
16 | 12,12% |
| Høyre, Venstre, KRF |
|
14 | 10,61% |
| FRP |
|
4 | 3,03% |
| KRF, V, SP |
|
1 | 0,76% |
| Annet |
|
17 | 12,88% |
| Vet ikke |
|
9 | 6,82% |
| Stemmer ikke - begrunn gjerne |
|
0 | 0% |
| Ren AP-regjering |
|
8 | 6,06% |
| Deltakere: 132. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Passiv
|
Sv: Er dere fornøyd med regjeringen vår eller vil dere ha ny?
Hjerneblødning var det vel? |
|
|
|
#102 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er dere fornøyd med regjeringen vår eller vil dere ha ny?Eh, den syntest til og med jeg var litt i overkant, smilefjes...
|
|
|
#104 |
|
Passiv
|
Det er mulig. Er ikke utrolig inne i Thommesen - det at det var noe hjernesykdom og en skilsmisse samt noe med et gjerde er vel nesten det jeg har fått med meg, så som politiker er det ikke så mye han har kommet helt frem til massene med. |
|
|
|
#105 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Er dere fornøyd med regjeringen vår eller vil dere ha ny?Altså, jeg synes den kan få stå jeg. Det var en hjerneblødning han hadde, og han har garantert permantente skader etter den. Men om de har betydning eller ikke, se det er en annen sak.
Hentet herfra.
|
|
|
|
#106 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dere fornøyd med regjeringen vår eller vil dere ha ny?DEN var jo overhodet ikke morsom. Rimelig tankeløst i forhold til funksjonshemmede.
|
|
|
#108 |
|
saftig
|
|
|
|
#109 |
|
Ustabil
|
Om Høyre: ikke enig. På mange områder er Høyre og FrP ganske nært hverandre. Jeg syns det er helt naturlig at Høyre samarbeider med FrP. Jeg kan ikke se noen samarbeidspartner som passer bedre, egentlig. |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg synes Høyre og Frp har store forskjeller i hvordan de angriper problemer og hvordan de ser på det å styre. For å male med sterke farger så er Høyre er saklige, pragmatiske og temmelig kunnskapsstyrte. De høyremenneskene jeg kjenner irriterer seg over idealismen på venstresiden fordi det ofte ikke er gjennomførbart. Jeg kommer fra Høyrefamilie og de fleste som er Høyremennesker kan jo bare ikke fordra Frp og "våset deres".
|
|
|
#111 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er dere fornøyd med regjeringen vår eller vil dere ha ny?Og så har Høyre noen grunnverdier i bånn, mens Frp virrer rundt etter opinionsmålinger.
|
|
|
#112 |
|
Mother of Dragons
|
Nemlig. Om Høyre hadde tatt styringen så hadde de fleste visst hva man kunne forvente seg. Med Frp: Hvem vet hva slags lover som plutselig hadde blitt foreslått, moren til Sandberg dør og vips så er Frp for aktiv dødshjelp.
|
|
|
#113 |
|
Passiv
|
Jeg vil signere dette. I egenskap av gammel raddis uten noe som engang kan minne om borgerlige kår noe sted i heimen eller slekt eller noenting - Høyre har i det minste noen kvalifiserte planer. |
|
|
|
#114 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Eventuelt svigermoren ligger på dødsleiet.
|
|
|
#115 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Er dere fornøyd med regjeringen vår eller vil dere ha ny?Høyre,Venstre |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
De er da noen slibrige værhaner alle mann. Den siste store her i landet ble stedt til hvile i forrige uke. Resten er bare broilere og mental cases, som Lars Sponheim. Han som er utdanningsminister nå er direkte creepy. I de senere åra har det til og med blitt vanlig at ressursterke "shopper" partitilhørighet for å komme til taburetter. Da hjelper det ikke hvor snusfornuftig akademisk man er. Kappa blafrer i vinden og integriteten flyr sin vei.... |
|
|
|
|
|
#117 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Stavanger
![]() |
Sv: Er dere fornøyd med regjeringen vår eller vil dere ha ny?Jeg stemte høyre/krf og venstre
|
|
|
#118 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Er dere fornøyd med regjeringen vår eller vil dere ha ny?Ønsker et skifte ja, og gjerne en regjering uten AP og SV ...
|
|
|
#119 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dere fornøyd med regjeringen vår eller vil dere ha ny?Svarte annet. Jeg vil ha Høyre og Venstre i regjering uten Krf.
|
|
|
#120 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Er dere fornøyd med regjeringen vår eller vil dere ha ny?Svarte AP/SV/SP, men svarte nok litt for fort, så ikke at det sto ren Ap-regjering før etter jeg hadde stemt, men det er det jeg helst ville hatt, eventuelt AP/SV
|
![]() |
|
|