|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Bedreviter
|
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Omtenksom svime her også. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
nygift
|
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?JEG kan si at JEG aldri kunne glemt barna mine i bilen.
|
|
|
|
#83 |
|
Epikur
|
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?
Du er definitivt en person som forholder deg til omverdenen! Og det er nettopp derfor du innser en slags begrensing som du beskriver, ikke sant?
Jeg tror *bank i bordet* jeg er på vei ut av den verste søvndeprivasjonsperioden. Og ja, man blir sprø av å ikke sove. Mine kognitive evner har ikke vært på topp de siste månedene. Like greit at jeg ikke har lappen og faktisk må ut i frisk luft for å komme meg noe sted. At noen kan fungere bittelitt med bare 1-2 timers søvn i perioder er beyond me. Jeg hulker i fosterstilling på badegulvet, vurderer å ta livet av meg og er en åndsforlatt amøbe uten søvn.
|
|
|
#84 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Nei det kunne jeg ikke ha gjort, skulle tatt seg ut. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Det har vært et par sånne tilfeller her i Frankrike også, og det er selvfølgelig helt grusomt. Tenk på forelderen som skal leve med ansvaret, og den andre forelderen som skal leve med hva partneren har gjort... Grøss og gru. Sist redigert av Mistral : 05-06-09 kl 23:41. Årsak: tyrkkleif |
|
|
|
|
|
#86 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Jeg håper og tror at jeg ikke hadde gjort det, men 100% sikker kunne jeg aldri sagt at jeg ville vært. Etter 3 år uten søvn så blir en klar over at en kan gjøre mye rart. Heldigvis var ingen av de tingene verre enn at en kan le av det i etterkant, men det åpner jo verden for en hel masse uplanlagte ting.
|
|
|
#87 |
|
Leser FP
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Nei det tror jeg så absolutt ikke.
|
|
|
#88 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Nei, tror mine barn har et selvbergingsinnstinkt som gjør at de til stadighet lager lyd - prater, synger, gnåler, sutrer, maser...
|
|
|
#89 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Urk, sånn blir jeg også. Så det kom hvertfall EN positiv ting ut av at jeg ikke kunne amme minsten; mannen tok en stor del av nettene og jeg har alltid fått ta igjen søvnmangelen.
|
|
|
#90 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Nei, det kunne jeg ikke, for hun går ut av bilen selv
|
|
|
|
#91 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Jeg er litt imponert over de som rett frem konkluderer med at de aldri kunne gjort det. Ikke jeg-tror-ikke, men beint frem aldri...
|
|
|
#92 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan svare klart at det gjorde jeg aldri. Barna mine er så store så det er neppe noen fare for at de blir glemt nå. Når det gjelder hunden, så er jeg like obs og tilstede i situasjonen når det gjelder han. Det er klart at alle kan komme i situasjoner de ikke kunne forutse, men jeg har aldri kjørt bil når jeg ikke har følt meg klar og våken. Når det er sol og varmt, tar jeg aldri hunden med i bilen hvis jeg skal et sted han ikke kan være med meg. |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Passiv
|
Signerer. |
|
|
|
#94 |
|
Ringskrømt
|
Jeg har ikke skrevet aldri, men jeg tror egentlig at jeg godt kunne skrevet det. Jeg har som regel alltid barna med meg, så det er på en måte innebygget å ta de ut av bilen, oppi vogna osv. |
|
|
|
|
|
#95 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Huff, sånt er så fryktelig å tenke på. Jeg håper virkelig ikke at jeg kunne vært i stand til noe slikt. Men man vet virkelig aldri. Det måtte i såfall være resultatet av en misforståelse. Men da blir det kanskje noe annet.
|
|
|
#96 |
|
Quiet, please
|
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Jeg må dessverre si ja. For litt over en måned siden lå hele familien rett ut med halsbetennelse, høy feber og oppkast i over en uke. Da jeg endelig begynte å komme meg bar det ned på Burger King for å kjøpe mat til hele gjengen, da vi enda ikke var helt i form til å kokkelere noe særlig. Lillesøster på 2 var med, og satt musestille hele veien. Jeg parkerte rett utenfor BK, gikk inn og bestilte og stilte meg like evd disken og ventet på maten. Det tok vel 5-10 min. å få maten, og jeg sto i mine egne tanker hele tiden. Tenkte vel på noe sånt som at det var fantastisk deilig å endelig komme seg ut og se mennesker igjen. Like før maten kom så jeg ut av vinduet, og idet jeg så bilen gikk lyset opp for meg. Det var en ubeskrivelig ekkel følelse, jeg rev med meg maten og småløp ut i bilen. Der satt Hannah helt rolig, men trakk et lettelsens sukk da jeg åpnet døra. Måtte gi henne en god klem og synge litt for henne på vei hjem da, ja. Med gråten i halsen.
|
|
|
#97 |
|
Quiet, please
|
Jeg også. Drømte nylig at jeg og Aurora var på et kjøpesenter, og Aurora (4) skulle få leke litt i lekebutikken mens gjorde mine ærender.
|
![]() |
|
|