Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

NM-gnål.

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-06, 22:53   #35
mammami
Så stor, den lille lykken

mammami sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er helt greit at du mener det er greit å oute PM-er, så lenge du ikke gjør det. Privat korrespondanse skal holdes privat og ikke offentliggjøres uten at både avsender og mottager samtykker i det (dette sier jeg som privatperson og ikke som modde, altså).

Jada. Jeg har tatt poenget nå
Jeg liker det ikke, men normalt er jeg veloppdragen nok til å oppføre meg pent selv når jeg ikke liker det.

Nå bør jeg lage ny signatur, som gir fri adgang til å outing av PMer, prikkmeldinger eller annet tullball fra meg.

Sist redigert av mammami : 26-09-06 kl 01:11. Årsak: Måtte endre signatur igjen, fant en bedre
mammami er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:05.