|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Ekvilist
|
Sv: Er medisinsk estetisk behandlig forkastelig?
Etter å ha vært i foreldrepermisjon en stund og et par ganger høyst ufrivillig har sveipet innom såpegreier på TV (
|
|
|
#22 |
|
Passiv
|
Sv: Er medisinsk estetisk behandlig forkastelig?Vakkert Skremmern, virkelig vakker overskrift. |
|
|
|
#23 |
|
Shake it out!
|
Jeg kjenner jeg er enig med Skvetten
|
|
|
#24 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Er medisinsk estetisk behandlig forkastelig?Før, da jeg var ung og vakker, var jeg helt og totalt motstander av plastisk kirurgi for å fikse utseendet.
|
|
|
#25 |
|
Shake it out!
|
|
|
|
#26 |
|
Passiv
|
Signerer. |
|
|
|
#27 |
|
Passiv
|
Sv: Er medisinsk estetisk behandlig forkastelig?Jeg synes det får være opp til hver enkelt hva de velger å gjøre med kroppen/utseendet sitt. Har de penger til det, og ønsker å bruke dem på å fikse på utseende så be my guest. |
|
|
|
#28 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Er medisinsk estetisk behandlig forkastelig?Jeg synes også det er en forskjell om man er 35 år eller 16 liksom, når man utfører slike operasjoner. Det er trist at ungdommer føler de må fikse på utseendet før de i det hele tatt er ferdig med puberteten.
|
|
|
#29 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er medisinsk estetisk behandlig forkastelig?Jeg kjenner jeg ikke har veldig sterke meininger om dette og jeg mener vel at hver sin lyst. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Peppy!
|
Sv: Er medisinsk estetisk behandlig forkastelig?Forkastelig synes jeg ikke det er, nei. Men en smule eksotisk, kanskje? Jeg kjenner ingen som har hatt verken fettsuging, silikonoperasjon eller nosejob (som jeg vet om, i hvert fall), og derfor er det nok litt mer fremmed for meg selv å gjøre noe slik også. Hadde noen venner gjort en glimrende magejobb kunne jeg nok sikkert latt meg inspirere til å gjøre det samme selv. :shallow: |
|
|
|
|
|
#32 |
|
By the Sea
|
Sv: Er medisinsk estetisk behandlig forkastelig?Det er mulig vi ikke har så sterke meninger rundt dette fordi det vanligste her til lands er å ikke fikse på utseendet i særlig grad. Jeg kan tenke meg at vi i større grad ville sett på det som et samfunnsproblem om det var amerikanske tilstander her også, hvor det i enkelte miljøer er rart å se ut som alderen sin.
|
|
|
#33 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hm. Jeg synes du treffer spikeren midt på hodet her for min del. "Medisinsk estetisk behandling" er her for å bli, og i mange tilfeller er det jo også gode grunner til å foreta inngrep. Jeg er på ingen måte totalmotstander. Og jeg skal også være så ærlig og innrømme at terskelen min for å gjøre noe med magen (heeeelt tilfeldig eksempel på et mulig problemområde...
|
|
|
|
#34 |
|
Textrovert
|
Sv: Er medisinsk estetisk behandlig forkastelig?Jeg er pisseredd for alt for heter operasjoner, så at folk gjør sånt frivillig er beyond me. Sier jeg i samme åndedrag som jeg forteller at jeg selv skal fikse på åreknutene mine. De er ikke smertefulle, så det er rent estetisk. Så der - jeg sitter i glasshus.
|
|
|
#35 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Er medisinsk estetisk behandlig forkastelig?Nå har jeg ikke et fnugg av dårlig samvittighet fordi jeg i mine unge dager kuttet vekk veldig mye pupp, for å si det slik - jeg har ikke angret et sekund. Det gjorde underverker for nakke/rygg og ikke minst for selvbilde og selvfølelse. En skal ikke undervurdere hva det betyr å føle at man ser ok ut.
|
|
|
#36 |
|
Ustabil
|
Sv: Er medisinsk estetisk behandlig forkastelig?Jeg er av den enkle oppfatning at dette må folk få gjøre som de vil med. Jeg er dog noe skeptisk til hvorvidt det er riktig å bruke av offentlige midler for å utføre slike operasjoner. Men så lenge folk betaler selv - la dem bli kattekvinner eller hva de vil. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Er medisinsk estetisk behandlig forkastelig?Jeg er litt delt; om man betaler sjøl så får man bare holde på for min del.
|
|
|
#38 |
|
|
Sv: Er medisinsk estetisk behandlig forkastelig?Jeg kan ikke fordra signaleffekten det har. Hver gang jeg leser at "det må være greit å fikse på små pupper fordi det er belastende å ha det", så blir det belastende å ha det. Eller ørnenese, eller whatnot. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Er medisinsk estetisk behandlig forkastelig?Man har nå nevnt disse blonde tvillingene. De har nå i hvert fall ikke tynne lepper, og de ser ikke ut i måneskinn.
|
![]() |
|
|