Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilken stil har dere?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-09, 16:15   #41
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken stil har dere?

Jeg er jo så egotripp at jeg har laget en egen tråd.

http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=68781

Tror ikke vi har en type stil i grunn. Ikke for minimalistisk, men heller ikke fullt av ting og tang. Men vi er ikke helt ferdig enda da. Det er en del av de mørke møblene som skal bli lyse etc.

Jeg endrer forresten stil og smak ganske ofte.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 17:57   #42
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Her er min stil, bilder fra mitt hjem.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Mitt hus 001.jpg (180,1 KB, 99 visninger)
Filtype: jpg Mitt hus 002.jpg (174,3 KB, 94 visninger)
Filtype: jpg Mitt hus 003.jpg (176,6 KB, 90 visninger)
Filtype: jpg Mitt hus 004.jpg (187,8 KB, 84 visninger)
Filtype: jpg Mitt hus 005.jpg (178,2 KB, 100 visninger)
Gammel 18-06-09, 18:49   #43
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Vi har mye hvitt og svart/mørk brunt, liker enkle rene linjer, men samtidig innslag av shabby chic.

Gammel 18-06-09, 18:53   #44
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Vi har en stil som nok ikke har noe navn. Hvit basis, litt Ikea, noen arvemøbler, noen dyrere møbler. Lite nips, kunst på veggene, mye levende lys, litt fra barna og enkelte fargeklatter.

Hadde tråden ligget i M2 kunne jeg lagt ut bilder.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 18:58   #45
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

...litt til:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Mitt hus 006.jpg (167,7 KB, 42 visninger)
Filtype: jpg Mitt hus 007.jpg (174,9 KB, 33 visninger)
Filtype: jpg Mitt hus 008.jpg (175,4 KB, 57 visninger)
Gammel 18-06-09, 19:06   #46
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så fine bilder dere viser fram!

Kjenner at jeg har veldig lyst til å se bilder fra det glitterske hjem også!

Gammel 18-06-09, 20:23   #47
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Hadde tråden ligget i M2 kunne jeg lagt ut bilder.

Du kan starte en ny tråd i M2?
Så kan alle som ikke vil vise hjemmet sitt på åpent forum legge inn bilder der i stedet.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 20:52   #48
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Lyse vegger (magnolia, helig farve) parkettgulv og da blir resten enkelt. Sofaer i stram form fra var det bohus? Furubordet arva av svigers med tilhørende groteske stoler, og pyntefarven går nå i limegrønt og turkis. To nips i hvert vindu. JEg legger ikke heimen ut på nettet.
Syns stadig alle andre har det penere. Men er glad i pynten fra Nille

Gammel 18-06-09, 21:10   #49
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Så lekkert du har det Elin

Helt min smak.

siljemoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 22:11   #50
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Vi har en typisk eklektisk stil, litt sånn fusion-crossover. Hjemmet vårt bærer også litt preg av at vi flyttet sammen midt på 90-tallet, kan man si, og at visse er litt gjerrige.

B.M. furubord

Helt på linje med Elinblu, og høyner med å le meg i hjel av tanken på å legge ut bilder!

Gammel 18-06-09, 22:26   #51
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Ikke helt sikker på hva jeg kan kalle stilen, bilder vil nok fungere bedre - kanskje jeg får det til i morgen.

Ellers er det lyst, ingen svarte møbler, likke særlig mye dill og dall, men litt personlighet er det jo her likevel.

Gammel 18-06-09, 22:32   #52
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har klesvask-i-sofaen-PC-på-spisestuen-stilen. Jeg skulle gjerne vært litt mer opptatt av interiør kjenner jeg. Nå er ting bare praktisk liksom.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 23:57   #53
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Her er noen bilder fra meg. Har veldig enkel stil, men er samtidig glad i farger. Vi holder på å innrede loftet med et soverom og en loftstue. Vi har tre soverom nå, hvor det ene er midlertidig lagringsplass for diverse som skal på loftstua og en haug med parkett. Guttene deler rom.

Stua. Veldig fornøyd med sofaen, den er ganske ny. Ingen ting syns, hverken støv eller hundehår. Den er også veldig god å sitte i.

Mine to nye lamper, de henger i vinduet på stua. Måtte ha de.

Veldig glad i den gamle lampa! I speilet ser dere min turkise vegg i gangen.

Kjøkkenet!

Noen afrikanske boller jeg måtte ha (laget av skjell):

Litt av verandaen:

Soverommet. Her har vi fått nye nattbord og lamper, men orker ikke ta bilde...

Gammel 20-06-09, 09:23   #54
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Så koselig dere har det, Magica. Men skuffefrontene på kjøkkenet, er de satt på opp/ned, eller?

Gammel 20-06-09, 09:36   #55
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Kjempestilig retroinspirert Magica.
Jeg er på oppussingsfronten. Har fått totalt dilla og jeg tror jeg egentlig er i ferd med å pusse opp mesteparten av huset, det ene drar det andre med seg. Er på rom tre denne uka.
Jeg skal komme tilbake med bilder når jeg er ferdig.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 12:56   #56
Magica
søt

Magica sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Så koselig dere har det, Magica. Men skuffefrontene på kjøkkenet, er de satt på opp/ned, eller?

Nix... da er i tilfellet alle dørene opp ned og.

Jeg har ikke valgt den selv nei, men det er til å leve med.

Gammel 21-06-09, 17:38   #57
Left
Passiv

Standard

Her er den nye stua vår. Det gir vel en pekepinn på hvilken stil vi har. Eller kanskje ikke har

Vedlagte bilder
Filtype: jpg stue.jpg (47,5 KB, 88 visninger)
  Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 09:10   #58
Mamzen
Fersking

Mamzen sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Mamzen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Her kan du si at stilen er moderne nordisk og at jeg varierer litt med andre stiler i tillegg innimellom. For tiden er det nordisk møter happy chic

Mamzen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 10:42   #59
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er det litt sånn happy-go-lucky-stil.
Litt Ikea møter mormors spisestue og kræsjlander.

Gammel 22-06-09, 10:59   #60
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Hjemmet vårt er en salig blanding av alle stiler. Rotete i krokene og mye arvede/gamle møbler. Prinsessa så bilde av Siljemoren sitt hjem og sa: sånn vil jeg ha det!

Siljemoren: du har det kjempeflott!

Men jeg orker ikke ha det så flott med tre små barn. Jeg HATER husarbeid og gjetter at det blir mye å gjøre. Her får barna lov til å fly rundt med sko på inne og møkkete hender. Tillater leker i stua også. Da blir det kaos, men synes forsåvidt det er greit.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:44.