|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny solkrem-test!
Solkremen er i bhg nå, så jeg får ikke lest på den, men man blir litt hvit av den så det er nok fysisk filter i den, ja. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny solkrem-test!Man blir litt hvit, og den er temmelig feit, synes jeg. Jeg var i alle fall hvit på hendene etter å ha smurt fire unger og meg selv i går. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
intro
|
Effekten er jo ikke testet, da - det er vel bare det miljømessige som er undersøkt. Jeg ser at min favoritt gjennom mange år, Cliniderm, kommer dårlig ut. Det er jo synd, men den funker i alle fall så det suser for min særdeles blåhvite og sensitive hud. Til barna sverger jeg til Babyline.
I’m out of here. Sist redigert av Bluen : 26-06-09 kl 12:39. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
navnet sjemmer ingen
Nå fant jeg faktor 30 og den har både fysisk og kjemisk solfilter, står det. Den er vannfasdt og beskytter mot uvh og uvb-stråler. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny solkrem-test!Vi har Coop Änglamark sin solkrem med faktor 15.
|
|
|
|
#47 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Ny solkrem-test!Alliance-apotekene haddet nettopp et tilbud på Vichy-solkremene, ta 3 betalt for 2. Så jeg fikk handlet litt. Bra den barnesolkremen står på lista da, den har jo kommet godt ut før også?
|
|
|
#49 |
|
♡
|
Sv: Ny solkrem-test!Vi har barn med atopisk eksem og har tidligere ikke kunnet bruke solkremene som har vært best i test for de får mer utslett av de. Guttene ser ikke ut etter et par sprut med Vichy f.eks. Nå har vi derimot funnet Derma som er godkjent etter denne testen, og den fungerer supert. Kjøpte den på Ultra.
|
|
|
#50 |
|
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
|
|
|
|
#51 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Ny solkrem-test!Da var det nok bra at jeg ble fratatt solkremen (125 ml) i sikkerhetskontrollen på Flesland i går, da. Kjøpte da Apotek1 hadde tilbud, og ser den ligger helt nederst på lista. Ungene sin Dr.Hauschka er snart tom dessuten, så nå blir det Änglamark her også.
|
|
|
#52 |
|
navnet sjemmer ingen
Alt har en mening. Knis. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
saftig
|
Jeg ser det er flere enn meg som har dårlig erfaring med anbefalinger fra apoteket. Og det gjelder ikke bare solkremer - mitt inntrykk er at apotek ikke har fokus på varenes innhold, kun på funksjon.
Her var det mye nyttig informasjon.
|
![]() |
|
|