|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Fullfører du det du begynner på?Jeg tok en personlighetstest da jeg ble ansatt her jeg jobber nå. Jeg scoret 0 poeng på ferdigstilling
|
|
|
#22 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Fullfører du det du begynner på?
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fullfører du det du begynner på?Eg er litt av begge deler, det vil seia at eg har ein tendens til å ha fleire prosjekt gåande samtidig, og derfor tar det si tid å bli ferdig. Har noko blitt utsatt ein gong, så har det ein tendens til å bli utsatt på ubestemt tid.
|
|
|
#26 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fullfører du det du begynner på?Jeg setter i gang masse, gjerne parallellt, og fullfører noe. Men det blir en del 90 %-løsninger også, gitt. Har det noe med INTP å gjøre, dere som kan dette?
|
|
|
#27 |
|
Pauset
|
Sv: Fullfører du det du begynner på?Men når dere er midt i å male kjøkkenet feks, og syntes det er kjempekjedelig.... og det er veldig fint vær. Maler dere da? Eller er det ok å vente til sommeren er over for å male ferdig? Innen hvor lang tid må ting være ferdig før man kan kalle seg en som ikke fullfører? |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Pauset
|
He he. Jeg er ENTP.... kanskje det er noe... |
|
|
|
|
|
#29 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fullfører du det du begynner på?2 igangsettere, men mannen har også sneven av ferdigstillelse, men da har jeg vært fornøyd med resultatet lenge!
|
|
|
#30 |
|
Leser
|
Sv: Fullfører du det du begynner på?Er det galt av meg å få brennende lyst til å endre tittelen til "Fullfører du det du begynn".
|
|
|
#31 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: Fullfører du det du begynner på?(Æsj, him kom meg i forkjøpet og ødela vitsen min.)
|
|
|
#35 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Fullfører du det du begynner på?Jeg er impulsiv av natur, og kan starte på et prosjekt fordi jeg føler glede og entusiamsme for det der og da. Men ofte fullfører jeg ikke. Da snakker vi om prosjekter som håndarbeide, planer om oppryddning og fornying hjemme, osv. Jeg mister rett og slett intressen veldig fort. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Epikur
|
Sv: Fullfører du det du begynner på?Jeg er begge deler, og i grunnen synes jeg mannen er det også.
|
|
|
#37 |
|
kamerat
|
Sv: Fullfører du det du begynner på?Jeg er begge deler, men mest utpreget fullfører. Jeg MÅ bli ferdig med ting jeg starter. MÅHÅ! Mannen er av samme ulla, så hjemme hos oss er det mye chop-chop.
|
|
|
#39 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En som ikke fullfører er jo en som aldri blir ferdig.
|
![]() |
|
|