Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fullfører du det du begynner på?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-09, 12:34   #21
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fullfører du det du begynner på?

Jeg tok en personlighetstest da jeg ble ansatt her jeg jobber nå. Jeg scoret 0 poeng på ferdigstilling Synes ikke dette er tilfellet, men jeg har nok tendensen til å ha masse flotte tanker og idéer som bruker fryktelig lang tid på å bli ferdig. De blir ferdige, men det tar så utrolig mye lenger tid enn man hadde tenkt. Mannen ferdigstiller et prosjekt før han starter på et nytt. Det anser jeg vel egentlig som fordelaktig.

Gammel 22-06-09, 12:38   #22
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Jeg er ingen av delene, så her skjer det ikke mye.

Du og jeg, Pingis. Men Temmern både igangsetter og fullfører, det skal han ha.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 12:56   #23
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

På hjemmefronten er jeg igangsetter og pådriver mens mannen er ferdigstiller, noe som fungerer veldig fint. På jobb er jeg mer en ferdigstiller.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 13:20   #24
lalill
Ute av produksjon

lalill sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Eg er litt av begge deler, det vil seia at eg har ein tendens til å ha fleire prosjekt gåande samtidig, og derfor tar det si tid å bli ferdig. Har noko blitt utsatt ein gong, så har det ein tendens til å bli utsatt på ubestemt tid.

Sambo er god på å utsetja ting, og om prosjekta kjem i gong, så blir dei gjerne kraftig forseinka undervegs. Eg fullfører dei ikkje for han, såpass har eg lært! Til slutt så blir tinga gjort, ellers så får det berre vera. Eg fekk aldri sommardekk på bilen sist sesong, for å seia det slik.

Gammel 22-06-09, 13:54   #25
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forresten er MBTI-bønnen min skremmende riktig: (ENFP)

Sitat:

ENFP: God, help me to keep my mind on one th - Look a bird - ing at a time.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 14:42   #26
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg setter i gang masse, gjerne parallellt, og fullfører noe. Men det blir en del 90 %-løsninger også, gitt. Har det noe med INTP å gjøre, dere som kan dette?

Gammel 22-06-09, 14:43   #27
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men når dere er midt i å male kjøkkenet feks, og syntes det er kjempekjedelig.... og det er veldig fint vær. Maler dere da? Eller er det ok å vente til sommeren er over for å male ferdig? Innen hvor lang tid må ting være ferdig før man kan kalle seg en som ikke fullfører?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 14:44   #28
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Jeg setter i gang masse, gjerne parallellt, og fullfører noe. Men det blir en del 90 %-løsninger også, gitt. Har det noe med INTP å gjøre, dere som kan dette?

He he. Jeg er ENTP.... kanskje det er noe...

Gammel 22-06-09, 14:49   #29
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

2 igangsettere, men mannen har også sneven av ferdigstillelse, men da har jeg vært fornøyd med resultatet lenge!

Gammel 22-06-09, 14:55   #30
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det galt av meg å få brennende lyst til å endre tittelen til "Fullfører du det du begynn".

Gammel 22-06-09, 14:56   #31
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

(Æsj, him kom meg i forkjøpet og ødela vitsen min.)

Jeg elsker å begynne med nye ting, men jeg er ikke like flink til å fullføre. Det vil si, det er en god del ting jeg ikke er ferdig med ennå.

Gammel 22-06-09, 15:04   #32
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Joika:

Sitat:

ENTP: Lord, help me follow established procedures today. On second thought, I'll settle for a few minutes.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 15:13   #33
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en igangsetter, mannen er en ferdigstiller. Passer veldig fint.

Gammel 22-06-09, 15:21   #34
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er vel begge deler.. men kanskje mest ferdigstiller. Fikser og ordner slik at ting ordner seg.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 15:22   #35
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er impulsiv av natur, og kan starte på et prosjekt fordi jeg føler glede og entusiamsme for det der og da. Men ofte fullfører jeg ikke. Da snakker vi om prosjekter som håndarbeide, planer om oppryddning og fornying hjemme, osv. Jeg mister rett og slett intressen veldig fort.

Men når det er noe jeg tar meg "banna bein" på at jeg skal gjennomføre, så gjør jeg det til gangs. Da snakker jeg om fullføring av utdannelse, sparing til et bestemt formål, og ting som er viktigere enn småprosjektene jeg ikke er så flink til å fullføre.

Men når det oppstår større problemer som må ordnes opp i, så er jeg sånn av natur at jeg ikke gir meg før alt er i sin skjønneste orden.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 15:23   #36
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er begge deler, og i grunnen synes jeg mannen er det også.

Gammel 22-06-09, 15:55   #37
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er begge deler, men mest utpreget fullfører. Jeg MÅ bli ferdig med ting jeg starter. MÅHÅ! Mannen er av samme ulla, så hjemme hos oss er det mye chop-chop.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 21:06   #38
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Joika:

Jøss. Kjenner vedkomne meg?

Gammel 30-06-09, 21:29   #39
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Men når dere er midt i å male kjøkkenet feks, og syntes det er kjempekjedelig.... og det er veldig fint vær. Maler dere da? Eller er det ok å vente til sommeren er over for å male ferdig? Innen hvor lang tid må ting være ferdig før man kan kalle seg en som ikke fullfører?

En som ikke fullfører er jo en som aldri blir ferdig.
Jeg kunne ikke hatt et "halvmalt" kjøkken over sommeren. Da hadde jeg malt selv om det var varmt. Eventuelt så hadde jeg ikke begynt med det, hvis jeg visste at det lå an til kjempefint vær.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:01.