Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

5-åringen nekter å spise på 14 dagers ferie, hva gjør vi?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-09, 00:03   #11
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 5 åringen nekter å spise på 14 dagers ferie, hva gjør vi?

Etter å ha lest alle innleggene sitter jeg igjen med en tanke. Spiser han bare mat som er tilberedt hjemme/brakt med hjemmefra? Det høres ut som problemet er at maten som er servert ute ikke er "kjent" nok når ikke opphavet er kjøleskapet hjemme. Hvis han har blitt tilbudt samme matvarer på ferie og han ikke ønsker dette kan det være fordi noen andre har "fikset" maten? Vet ikke om det er en søkt tanke, men jeg spør nå likevell.

Jeg skjønner godt at dere er bekymret for gutten deres.
Når dere skal på ferie ville jeg tatt med kjent mat til ham slik at han får en fin ferie og dere foreldre kan slappe litt av. Når dere er hjemme igjen ville jeg nok snakket med noen profesjonelle da dette høres ut som en fobi han har. Jeg ser ikke helt at han er kresen, men han har nok noen tanker rundt temaet mat som kanskje ikke gagner ham.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:31.