|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Avviser du venneforespørsler på Facebook?
Slik fungerer Facebook for meg også.
![]() |
#22 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avviser du venneforespørsler på Facebook?Ignorerer i vei. Neida, ikke så ofte, men det forekommer da. Avviser folk jeg aldri likte selv om jeg godt vet hvem de er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har ikke turt å gjøre dette, av frykt for at jeg plutselig skal dukke opp på *People you may know* hos de det gjelder.
![]() |
#24 |
flisespikker
|
![]() Sv: Avviser du venneforespørsler på Facebook?Jeg synes Facebook er så synlig og overfladisk at det ikke har noe særlig med "ordentlig vennskap" å gjøre, så jeg ser ingen grunn til å begrense meg til å bare ha nære venner på listen. Jeg har avvist et par forespørsler, men det har vært folk jeg ikke kjente. Det er ikke noe på Facebook-siden min som ikke "hele verden" kan se, om de vil, og jeg synes det er hyggelig med små drypp om hva folk jeg kjenner (eller har kjent en gang) driver med. En form for veldig lavnivåkontakt som gjør at jeg kan ha kontakt med mange, mange flere enn jeg ellers ville hatt ork eller energi til å følge opp.
![]() |
#25 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() Sist redigert av Hondacrv : 30-07-09 kl 13:23. Årsak: mer på hjertet |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Glamorøs
|
En sånn har jeg også. Vi gikk i samme klasse ett år og likte ikke hverandre spesielt godt, vi hang ikke i samme gjeng eller hadde noe særlig med hverandre å gjøre. Hun har lagt meg til tre-fire ganger, og jeg har avvist.
![]() |
#27 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Avviser du venneforespørsler på Facebook?Min regel er vel at jeg aksepterer alle jeg ville sagt hei til på gata hvis jeg traff dem (og kjente dem igjen).
![]() |
#28 |
Drømmer
|
![]() Sv: Avviser du venneforespørsler på Facebook?Jeg har avvist flere og har også kuttet kraftig ned på listen min, nå har jeg vel 300 på vennelisten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Fabelaktig
|
Fnis. Jeg har også en sånn. Hun gikk to klasser over meg på ungdomsskolen, og vi var såvidt på hils. Jeg hadde ikke kjent henne igjen nå, dersom det ikke hadde vært for at hun har forsøkt lagt meg til 20-30 ganger. Nå virker det som om hun har tatt hintet. Eller reist på ferie.
![]() |
#30 |
|
![]() Sv: Avviser du venneforespørsler på Facebook?Jeg avviser de jeg ikke aner hvem er, og de jeg ikke kan fordra. Men, jeg har fortsatt mange på lista som jeg aldri har møtt, og har preika masse svada med mennesker på andre siden av jordkloden bare fordi vi har et eller annet felles. Gøy! |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Avviser du venneforespørsler på Facebook?Kun hvis det er noen ikke husker eller vet hvem er, eller hvis det er elever som vil bli venn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
can-jur
|
![]() Sv: Avviser du venneforespørsler på Facebook?Bruker facebook til å holde kontakt med venner og bekjente.
![]() |
![]() |
#33 |
heimføing
|
Etter å ha opplevde noe lignende, så lar jeg være å avvise venneforespørsler som jeg ikke gidder godta... Jeg lar de "henge og dingle" der oppe i hjørnet heller |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Avviser du venneforespørsler på Facebook?Jeg ser ikke noe poeng med Facebook om jeg bare skulle hatt en håndfull personer der. Halve moroa er jo å se hva de du ikke har jevnlig kontakt med driver på med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Avviser du venneforespørsler på Facebook?Jeg avviser folk jeg ikke kjenner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avviser du venneforespørsler på Facebook?Avviser folk jeg ikke vet hvem er, og folk jeg ikke liker. Ellers sier jeg ja til de fleste, men så kanskje jeg sletter når jeg har fått nok av de.
![]() |
![]() |
#38 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Er det sant!?
![]() |
#39 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Avviser du venneforespørsler på Facebook?Jeg avviser kun de jeg ikke vet hvem er. For meg er hele poenget med facebook at jeg kan ha kontakt med alle de jeg ikke har sett på 20 år
![]() |
|
|