Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan tror du at andre ser deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-09, 22:28   #401
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Jeg er jo svimlende *155*

Stælken!

Det er første gang jeg har blitt kalt, takker! Jeg er alltid hun lille, lyse...

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 22:28   #402
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Amidriel, du er hun vakre, med det nydelige smilet og den myke dialekten.
Jeg kommer liksom ikke over hvor skammelig pen du var selv etter uker uten søvn.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 22:33   #403
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Det er første gang jeg har blitt kalt, takker! Jeg er alltid hun lille, lyse...

Sammen med oss kortinger er du jo høy!
:får kinks i nakken av å se opp på Lykken:

Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 22:34   #404
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Åh, det glemte jeg å si: Jeg har et tredje bryst hengende i tinningen. Mulig noen kaller meg Hun med puppen i trynet på grunn av det.

Endelig en plassering av bryst hvor de rådyre bh-ene i fp-uniformen kommer til sin rett.

Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 22:35   #405
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sammen med oss kortinger er du jo høy!
:får kinks i nakken av å se opp på Lykken:

:latterkrampeavtanken:

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 22:36   #406
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

:latterkrampeavtanken:

Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 22:40   #407
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Amidriel, du er hun vakre, med det nydelige smilet og den myke dialekten.
Jeg kommer liksom ikke over hvor skammelig pen du var selv etter uker uten søvn.

Heiko, du vet åssen du skal sweet-talke en jente.

Heiko, du er ei fantastisk dame med et enormt hjerte, og du har dessuten en flott dialekt selv. Jeg er en sucker for nordlendinger.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 22:41   #408
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

smilefjes: Du kler nicket ditt! Makan til flott smil skal en lete lenge etter.

Gammel 17-08-09, 22:47   #409
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Tja. Hun der trønderen.

Utseendemessig så er jeg nok svært alminnelig. Klær og grad av oppfreshing varierer svært så jeg tror ikke jeg har noe særlig kjennetegn der heller.

På jobb er jeg hun med LEGO-matboksen og all den gode restematen.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 23:13   #410
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror forresten at enkelte ser på meg som ganske bitchy, og det er jeg også.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 23:14   #411
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Endelig en plassering av bryst hvor de rådyre bh-ene i fp-uniformen kommer til sin rett.

Utrolig nok er de enda dyrere når man bare skal ha én cup.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 23:27   #412
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Kruttønna?

Gammel 17-08-09, 23:37   #413
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

smilefjes: Du kler nicket ditt! Makan til flott smil skal en lete lenge etter.

Smelt.

Det jeg er mest nysgjerrig på er hvordan du skjønte at det var deg jeg ropte på egentlig, siden jeg bare brølte Amiiiiidriiiieeeeel. (Mens jeg tenkte at dette aldri i livet blir vellykket, og lurte på om det er en kjent sak i din rl at du er ami på nett...)

Og deretter at du ble så blid med en gang - jeg mener - da er du menneskekjær - du har jo aldri sett meg før.

Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 23:47   #414
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er hun lille med langt, mørkt hår.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 23:58   #415
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det stemmer og om du legger på morsom og smart så er det også med, Vito.

Takketakk , om det ikke var klappet du mente da ... men kan da alltids takke for litt klapping også.

Forresten så er jeg rimelig sikker på at Inter vil beskrive meg som lettere dønn forvirret. Kan vel egentlig ikke annet enn å gi henne rett i det.

Gammel 18-08-09, 00:04   #416
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Smelt.

Det jeg er mest nysgjerrig på er hvordan du skjønte at det var deg jeg ropte på egentlig, siden jeg bare brølte Amiiiiidriiiieeeeel. (Mens jeg tenkte at dette aldri i livet blir vellykket, og lurte på om det er en kjent sak i din rl at du er ami på nett...)

Og deretter at du ble så blid med en gang - jeg mener - da er du menneskekjær - du har jo aldri sett meg før.

Du skulle bare visst hvor menneskekjær jeg egentlig er.

Jeg hørte faktisk ikke at du ropte. Jeg såg bare et stort smil, kule musefletter og en ivrig vinking. Det holdt for meg. Og aC hadde sagt at hun skulle treffe deg, så jeg skjønte med én gang hvem du var.

Gammel 18-08-09, 00:04   #417
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Amidriel. Menneskekjær. Nah.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 00:05   #418
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Er det så mange små her altså! Jeg er bare 152 cm, betyr det at jeg er kortest da.

Når jeg var høygravid med nummer tre så var jeg faktisk akkurat like lang som jeg var i omkrets!

Gammel 18-08-09, 00:16   #419
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er 173. :bidrar.

Skal dere ikke slutte med koozingen snart? :gjesper:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 00:30   #420
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Er det så mange små her altså! Jeg er bare 152 cm, betyr det at jeg er kortest da.

Når jeg var høygravid med nummer tre så var jeg faktisk akkurat like lang som jeg var i omkrets!

Følte meg plutselig litt høy her, hele 159 cm.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:19.