|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fake Odd Molly-klær?Jeg har lagt merke til, at det er kommet en del OM fra gamle kolleksjoner på Ebay, og gjerne samme modell i flere størrelser.
![]() |
#22 |
--
|
![]() Sv: Fake Odd Molly-klær?Jeg sendte en mail til Odd Molly og spurte, og de kunne i dag bekrefte at det er "replica" produkter produsert i Kina i omløp. De ville gjerne ha mer info osv, så da får vi se om tunikaen er fake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Fake Odd Molly-klær?
Så merkelig.. Hvordan var prisen da? Mistenkelig lav, eller som normalt?
![]() |
#24 |
--
|
Prisen var helt normal, selger hadde 100% positivt rykte, flere fornøyde kjøpere av Odd Molly osv. Nå er det vel sånn at alle designklær får kopier etterhvert, så det er jo ikke noe spesielt med Odd Molly sånn sett. Men kjipt at man må være mer på vakt ihvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Ferdiglada
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fake Odd Molly-klær?Kanskje du kan oute selgeren sidan vi er mange her som pløye ebay for OM? Eventuelt på prikk
![]() |
![]() |
#26 |
Trapper opp igjen !
![]() |
#27 |
--
|
![]() Sv: Fake Odd Molly-klær?Med litt detektivhjelp her inne fra (takk |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Fake Odd Molly-klær?Huffda, så dumt. Nå ble jeg skeptisk ja.
![]() |
#29 |
--
|
Tja, hadde jeg lest feedbacken hennes ordentlig hadde jeg sett en nøytral kommentar på italiensk om at det står noe om Kina. Da burde det vel ringt noen bjeller. Ellers ingenting nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Fake Odd Molly-klær?Har du kontaktet selger og sagt fra? Jeg tror jeg hadde nevnt noe om penger tilbake.
![]() |
#32 |
Sånn passe sane
|
Oj, da har du vel lagt inn negativ feedback eller? I så fall er det vel kroken på døra for den selgeren antar jeg. Ingen tør vel kjøpe av en som selger fake klær.
![]() |
#33 |
--
|
Nei, jeg la bare inn nøytral. Om at det var "slow delivery". For det tok nemlig litt tid før jeg begynte å mistenke noe. Det er bare små detaljer, hadde jeg ikke hatt en lik en fra før av så hadde jeg nok ikke merket noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
...
![]() Sv: Fake Odd Molly-klær?Ja da har jeg også blitt lurt på ebay. Kjøpte to tunikaer, lik den Marikken kjøpte, og det er ikke tvil om at de kommer fra samme "kinafabrikk". Rødprikket selger og fikk grønne tilbake.
![]() |
#35 |
...
![]() Sv: Fake Odd Molly-klær?Ebay gjør ikke noe med saken ser det ut som. Selgeren fortsetter å selge Odd Molly og ebay har fjernet min negative feedback. Så mye for det systemet. Så pass opp. Jeg kommer ikke til å kjøpe mer OM på ebay. Dette var første og siste gang.
![]() |
|
|