Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er dine tre hjertesaker?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-09, 08:01   #23
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine tre hjertesaker?

Jeg kjenner innimeg at jeg blir litt skeptisk nå.
Er det sånn at almenpraktiserende leger er dårligere enn andre?
Fordi de har valgt å være i en jobb situasjon uten spesialisering og ofte på et "lite" legesenter uten de helt store utfordringene?
Bør jeg bytte fastlege

Ellers så synes jeg jo det er helt legitimt å ønske å sentralisere Norge, for all del, vi lever i et fritt land, men jeg synes man da kanskje bør sette seg inn i følgene og ta inn over seg at det faktisk er MANGE som ønsker å bo på dette plumpe landet, der korps og foppal er tilbudet til barna og bygdekinoen har visning hver tredje søndag.
Og selv om ikke det ser slik ut her inne, har faktisk det norske landbruket en soldig støtte i den norske befolkingen. Sist jeg så tall på det, ville 78%
opprettholde landbruket på det nivgået det er i dag. Så det er tydlig at folk flest ser verdien av levende bygder og lys i vinduene over det ganske land. At de resterende 22% er her inne gjør nok at det ser litt skjevt ut

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:15.