|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hvilket parti ville du stemt på i dag? | |||
| Rødt |
|
6 | 2,06% |
| SV |
|
53 | 18,21% |
| Arbeiderpartiet |
|
112 | 38,49% |
| SP |
|
10 | 3,44% |
| Venstre |
|
49 | 16,84% |
| KrF |
|
6 | 2,06% |
| Høyre |
|
42 | 14,43% |
| FrP |
|
13 | 4,47% |
| Deltakere: 291. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#102 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: FP-valget 2009
Det var faktisk ikke så dumt! På den måten får jeg gitt en halv stemme til hver! Jeg mener det seriøst, avtale?
|
|
|
#104 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det gjør strengt tatt samme nytte om du trekker lodd mellom de aktuelle alternativene. Og jo flere som gjør det, jo riktigere blir resultatet. |
|
|
|
|
|
#106 |
|
-
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skeptisk; dere har ingen måte å kontrollere at de dere avtaler med ikke lyver. Loddtrekning vil derimot automatisk gi det ønskede resultat, enten ved utjevning mellom alle som gjør det ved valget nå, eller ved at dine stemmer jevner seg ut fordelt over flere valg. Du er ikke nødt til å stole på noe du ikke kan kontrollere for at det skal virke. |
|
|
|
|
|
#107 |
|
saftig
|
Jeg vinglet mellom akkurat disse to partiene, og tippet over på AP. Tenkte jeg bare skulle nevne det, sånn for å lage surr i tellingen deres.
|
|
|
#108 |
|
Peppy!
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
sporadisk
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FP-valget 2009AP. Fordi det er det beste for folket
|
|
|
#110 |
|
Yes, we can!!
|
WHAT?!? Du har da alltid vært Venstre-dame??
|
|
|
#111 |
|
saftig
|
Jeg vet. Og jeg er Venstredame i jærte mitt. Men jeg vil heller ha den sittende regjering enn et blått samarbeid. Og ja, jeg vet at dersom alle hadde stemt Venstre så hadde det blitt et stort Venstre. Og en stemme på AP nå er en stemme mot FrP i regjering. Så derfor ble det sånn denne gangen. Taktisk.
|
|
|
#117 |
|
Peppy!
|
Sv: FP-valget 2009Hah! Den testen var fin. |
|
|
|
|
|
#118 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: FP-valget 2009På valgomaten skårer jeg noe sånt som 47% på Rødt, og like høyt på KrF. Ingen av delene forundrer meg egentlig så veldig. :gærning og stolt av det: Men det ble SV på topp, da.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#119 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: FP-valget 2009Jeg har i alle år vinglet litt mellom AP og SV. Har også byttet på når det gjelder hvem av de jeg har stemt på. SV har vel kanskje fått flest av mine stemmer ved kommunevalg.
|
![]() |
|
|