Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

FP-valget 2009

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvilket parti ville du stemt på i dag?
Rødt 6 2,06%
SV 53 18,21%
Arbeiderpartiet 112 38,49%
SP 10 3,44%
Venstre 49 16,84%
KrF 6 2,06%
Høyre 42 14,43%
FrP 13 4,47%
Deltakere: 291. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-09, 17:13   #101
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP-valget 2009

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg fikk likt mellom Ap og Venstre og siden det er disse to jeg vingler mellom, så hjalp ikke det gitt.

Vi kan hjelpe hverandre. Jeg kan ta Ap jeg, hvis du tar Venstre. : optimaliserer:

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 17:26   #102
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Vi kan hjelpe hverandre. Jeg kan ta Ap jeg, hvis du tar Venstre. : optimaliserer:

Det var faktisk ikke så dumt! På den måten får jeg gitt en halv stemme til hver! Jeg mener det seriøst, avtale?

Gammel 07-09-09, 18:04   #103
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

55 % V, minst på KrF og Sp, som vanlig.

Jeg fikk også 30 % Rødt.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 18:16   #104
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Det gjør strengt tatt samme nytte om du trekker lodd mellom de aktuelle alternativene. Og jo flere som gjør det, jo riktigere blir resultatet.

Ben "vote random" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 18:22   #105
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, avtale Esme.

BM, det er noe som skurrer. Hvis jeg trekker lodd og stemmer det samme som Esme blir det jo 2-0 istedenfor 1-1. Det må da være mer optimalt med avtalt spill?

Gammel 07-09-09, 18:28   #106
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

BM, det er noe som skurrer. Hvis jeg trekker lodd og stemmer det samme som Esme blir det jo 2-0 istedenfor 1-1. Det må da være mer optimalt med avtalt spill?

Skeptisk; dere har ingen måte å kontrollere at de dere avtaler med ikke lyver. Loddtrekning vil derimot automatisk gi det ønskede resultat, enten ved utjevning mellom alle som gjør det ved valget nå, eller ved at dine stemmer jevner seg ut fordelt over flere valg. Du er ikke nødt til å stole på noe du ikke kan kontrollere for at det skal virke.

Ben "statistics never lie" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 18:30   #107
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg fikk likt mellom Ap og Venstre og siden det er disse to jeg vingler mellom, så hjalp ikke det gitt.

Jeg vinglet mellom akkurat disse to partiene, og tippet over på AP. Tenkte jeg bare skulle nevne det, sånn for å lage surr i tellingen deres.

Gammel 07-09-09, 19:15   #108
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Skeptisk; dere har ingen måte å kontrollere at de dere avtaler med ikke lyver. Loddtrekning vil derimot automatisk gi det ønskede resultat, enten ved utjevning mellom alle som gjør det ved valget nå, eller ved at dine stemmer jevner seg ut fordelt over flere valg. Du er ikke nødt til å stole på noe du ikke kan kontrollere for at det skal virke.

Ben "statistics never lie" Murphy

Jeg tror faktisk vi kan klare å lage et Fangens Dilemma ut av den der jeg.

Gammel 07-09-09, 19:47   #109
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

AP. Fordi det er det beste for folket

Gammel 07-09-09, 21:00   #110
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg vinglet mellom akkurat disse to partiene, og tippet over på AP. Tenkte jeg bare skulle nevne det, sånn for å lage surr i tellingen deres.

WHAT?!? Du har da alltid vært Venstre-dame??

Gammel 07-09-09, 21:21   #111
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

WHAT?!? Du har da alltid vært Venstre-dame??

Jeg vet. Og jeg er Venstredame i jærte mitt. Men jeg vil heller ha den sittende regjering enn et blått samarbeid. Og ja, jeg vet at dersom alle hadde stemt Venstre så hadde det blitt et stort Venstre. Og en stemme på AP nå er en stemme mot FrP i regjering. Så derfor ble det sånn denne gangen. Taktisk.

Gammel 07-09-09, 21:32   #112
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg fikk også 30 % Rødt.

Jeg også, jeg antar testen er rigget.

Gammel 07-09-09, 21:35   #113
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 07-09-09, 21:36   #114
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men himmel, jeg vurderer jo ikke å stemme Rødt. Jeg stemmer Venstre, jeg. <- glad i den der i dag.

Gammel 07-09-09, 21:37   #115
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Neinei, det var Safran jeg gråt over.

Gammel 07-09-09, 21:39   #116
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Ja, den ser jeg.

Gammel 07-09-09, 21:45   #117
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Standard

Hah! Den testen var fin.

Kom desidert høyest ut på Venstre, med Ap som nestemann. Og minst sympatier med KrF, til og med mindre enn Rødt. Dette må da være beviset på at jeg er et godt menneske.

Gammel 07-09-09, 23:31   #118
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

På valgomaten skårer jeg noe sånt som 47% på Rødt, og like høyt på KrF. Ingen av delene forundrer meg egentlig så veldig. :gærning og stolt av det: Men det ble SV på topp, da.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 23:35   #119
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har i alle år vinglet litt mellom AP og SV. Har også byttet på når det gjelder hvem av de jeg har stemt på. SV har vel kanskje fått flest av mine stemmer ved kommunevalg.
Sist det var stortingsvalg stemte jeg taktisk og valgte SV. Denne gangen er det nok AP som får min stemme. De fikk den i allefall her, men er ikke helt sikker enda.

Gammel 07-09-09, 23:38   #120
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sannsynligvis AP, muligens SV.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:00.