|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#122 |
|
Hertuginne
|
Sv: Aleneforeldre og foreldremøter
Expect the unexpected.
|
|
|
#123 |
|
Bedreviter
|
Er ikke det enkelt-penkelt da? Amor har vært medlem her siden tidenes morgen og har aldri gitt en rød før. Klart hun får dobbel kvote når hun først fyrer av en. |
|
|
|
|
|
#124 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Aleneforeldre og foreldremøterRef: HI: Brukte du ordet "kosher"? Er det et alment akseptert ord jeg kan benytte, og som folk forstår?
|
|
|
#125 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har sagt mange ganger at jeg er klar over at ikke alle får det til. For meg hadde det holdt lenge å skrive det en gang, grunnen til at jeg "peser" om det, er at veldig (skremmende mange) tydeligvis ikke har forstått at dette var en generell kommentar, ikke er grovt personangrep på hvemdetnåemåttevære her inne. Har forresten ikke sagt at det er viktig med nettverk pga av foreldremøtene (jeg synes virkelig ikke det er den viktigste grunnen)- så det hadde vært utrolig mye enklere hvis folk kunne forholdt seg til det jeg faktisk skrev, ikke lest 10.000 andre ting mellom linjene. : oppgitt: Jeg synes ikke jeg har fremstått som veldig lite sympatisk i denne tråden, men jeg har jo heller ikke et objektivt syn på saken.... |
|
|
|
|
|
#126 |
|
Bedreviter
|
På generelt grunnlag? Nei, det tror jeg ikke. Altså: jeg tror "folk flest" vet hva kosher mat er, men jeg tror ikke det er et universelt forstått uttrykk for hva som passer seg. Jeg kunne neppe brukt det overfor mine (normalt oppegående) foreldre, og jeg tror ikke alle kollegaene mine ville tatt den overførte betydningen heller. |
|
|
|
|
|
#128 |
|
|
Det var altså da et svar til Kif. Og jeg glemte å quote. Surprise. |
|
|
|
|
|
#129 |
|
Ansvar for egen luring
|
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#130 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Ikke før man skriver "noe". Men hvis man har tenkt å kritisere noen, bør man være rimelig sikker på at man har grunnlag for å gjøre det.
|
|
|
#131 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Jeg også forstår - og bruker uttryket i utvidet forstand - ordet "kosher."
|
|
|
#132 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Halloen!
To i vei! |
|
|
|
|
|
#135 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#136 |
|
Halloen!
Eh....remind me again: Hvem har jeg kritisert? |
|
|
|
|
|
#138 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Aleneforeldre og foreldremøterAlle de som ikke gidder å skaffe seg nettverk og dermed bruker det som en teit grunn til å ikke komme på foreldremøte...
|
|
|
#139 |
|
Halloen!
Djeez.... |
|
|
|
|
|
#140 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Aleneforeldre og foreldremøterÅ ja. Så alle de som oppfyller Rines kriterier, DE er unnskyldt. Mens resten bare er teite, fordi de ikke igler seg innpå folk.
|
![]() |
|
|