Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Aleneforeldre og foreldremøter

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-09, 14:58   #181
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aleneforeldre og foreldremøter

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Aha. Det var forsåvidt fornuftig. De skulle unngå at den gamle troen fortsatte forkledd som "bare mat" ala ribben en del Jehovaer tilfeldigvis har til middag fordi det er opå tilbud rundt jul.

Ribben. Så vidt jeg kan erindre har ribben ingen spesiell plass i Jehovas Vitners diett, hverken på den ene eller andre måten.

(Noen myter bør bare avkreftes med en gang, altså.)

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

En annen ting: klart mange aleneforeldre (de fleste) ikke har en partner eller samboer, men jeg mener at folk med barn faktisk må sørge for å skaffe en. Det er utrolig viktig, både for en selv og for barna. "Jeg har ingen mann", er ingen unskyldning i min bok. (Med mindre man er gørrstygg da.)

Jeg mener man bør strekke seg langt for å få en partner når man har barn (det er viktig uansett, egentlig) Men klart, vet man at man har prøvd alt, og ingen har lyst til å bli kjærester med en, da er det jo ikke så mye mer man kan gjøre.

Jeg vil bare gjenta at jeg mener at folk bør strekke seg langt for å skaffe seg en mann når man har barn. Jeg har aldri sagt at det er noe alle kan klare. I noen tilfeller er det umulig, (de er få, tror jeg) andre ganger er det vanskelig, men mange ganger er det jo mye opp til en selv også.

Var den kosher, eller?

Jeg er veldig, veldig enig, og føler selv at jeg gjør en betraktelig innsats på dette området. Kun for mine barns beste, selvfølgelig. For at jeg skal ha noen som kan passe barna når jeg må på møter. Of course. :nikker iherdig:

bønna: Jeg er ikke så opptatt av religionsopprinnelsen til uttrykkene jeg velger å bruke, skal jeg være helt ærlig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 15:00   #182
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og så har jeg ikke tatt meg personlig nær av noen uttalelser om nettverksbygging, altså. Jeg bare ser litt objektivt på det og ser at det kanskje ikke er så easy-peasy for alle.

Gammel 08-09-09, 15:01   #183
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ribben. Så vidt jeg kan erindre har ribben ingen spesiell plass i Jehovas Vitners diett, hverken på den ene eller andre måten.

(Noen myter bør bare avkreftes med en gang, altså.)

Nei, men her jeg bor er det mange jehovaer som spiser ribbe på julaften. Noen har pakker også, fordi de kan gi pakker når de vil og da er det ikke noen regel som sier "når de vil unntatt på julaften".

Det jeg prøver å si er at noen jehovas vitner jukser og feirer jul.

Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 15:05   #184
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Nei, men Inagh og jeg har gjort et hederlig forsøk.

Noen må jo ta ansvar her!

Gammel 08-09-09, 15:23   #185
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

bønna: Jeg er ikke så opptatt av religionsopprinnelsen til uttrykkene jeg velger å bruke, skal jeg være helt ærlig.

Nei, jeg skjønner jo det. Men det er jo et utrykk som også brukes i dag? For matregler til jøder.
Jeg synes det er litt rart å bruke det utrykket.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 15:27   #186
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

Nei, jeg skjønner jo det. Men det er jo et utrykk som også brukes i dag? For matregler til jøder.

Hvorfor rart? Disrespect, eller noe? Jeg ser ikke noe større problem i å bruke "kosher" enn for eksempel "herregud" eller "dsjiiiiis".

Gammel 08-09-09, 15:38   #187
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

Det er ganske vanlig å bruke ordet, både på norsk og engelsk, om, tja, "akseptabelt" eller "comme il faut" eller hva man nå ellers bruker. Sikkert et uformelt og primært muntlig uttrykk, men det er altså ganske utbredt.

Gammel 08-09-09, 17:34   #188
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

En annen ting: klart mange aleneforeldre (de fleste) ikke har en partner eller samboer, men jeg mener at folk med barn faktisk må sørge for å skaffe en. Det er utrolig viktig, både for en selv og for barna. "Jeg har ingen mann", er ingen unskyldning i min bok. (Med mindre man er gørrstygg da.)

Jeg mener man bør strekke seg langt for å få en partner når man har barn (det er viktig uansett, egentlig) Men klart, vet man at man har prøvd alt, og ingen har lyst til å bli kjærester med en, da er det jo ikke så mye mer man kan gjøre.

Jeg vil bare gjenta at jeg mener at folk bør strekke seg langt for å skaffe seg en mann når man har barn. Jeg har aldri sagt at det er noe alle kan klare. I noen tilfeller er det umulig, (de er få, tror jeg) andre ganger er det vanskelig, men mange ganger er det jo mye opp til en selv også.

Var den kosher, eller?

Teofelia: (Har quotet deg under her, denne er til den siste setningen din.) Jeg skjønner at Kif prøver å vise hvor dum jeg har vært ved å bytte ut ett ord med et annet i innlegget mitt. Jeg ser mange synes det var veldig festlig, men jeg personlig ser ikke sammenhengen mellom å skaffe seg en mann (forfeldelig lite PK, da, burde hun ikke sagt partner? ) og det å prøve å skaffe seg et nettverk. Jeg synes man bør ha høyere krav til en person man skal dele livet med, enn det man har til bekjente rundt seg. I min bok (dæven, den begynner å bli tjukk nå ) er det mye vanskeliger å skaffe seg en duganes livsledsager enn det er å skaffe seg et brukbart nettverk. Selv om jeg har tønnevis med selvironi sånn vanligvis, ser jeg altså ikke helt relevansen i det Kif skriver her. Selv om det "bare" var et ord som var byttet ut.

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Der synes jeg smilefjes satte fingeren på hvorfor i hvert fall jeg reagerte ganske sterkt på rine sin uttalelse. Faktisk så sterkt at jeg måtte gi henne en . Å uttale seg såpass unøyansert om en såpass personlig ting som det med nettverk er, egner seg i beste fall ikke i en slik setting som denne tråden.

Jeg ser at noen mener at det går sport i å misforstå rine, og da blir jeg rett og slett ganske oppgitt. Perception is reality, og hvis så mange som har reagert i denne tråden her reagerer, så kanskje den som kom med utsagnet burde gå i seg selv og vurdere om det kanskje kunne vært gjort på en annerledes måte.

.

Vel, hvis jeg var unyansert i det første innlegget mitt, har jeg jo gitt både Smilefjes og andre medhold i at det selvfølgelig finnes tilfeller der "nettverksbygging" er umulig. Jeg er faktisk ikke enig med deg i at "perception is reality" i alle tilfeller. Spesielt ikke her på FP. Hvis du teller de som virkelig reagerer, så er ikke det så mange, egentlig. At reaksjonsterskelen er høyere på noen brukere enn andre, er det vel heller ingen tvil om.

Og om andre får til amming skal du ikke reagere. Men om de sitter ved siden av deg som ikke får det til og sier at hadde alle som sier de ikke får det til bare virkelig prøvd slik man bør når man har barn så hadde de fått det til - da burde du fått bli sur.

Men jeg har jo aldri sagt til deg at "hadde du bare prøvd hardere, så hadde du fått det til." :skjønner fremdeles ikke problemet:

Nå var dette også en tråd om en personlig erfaring i utgangspunktet hvor det var klart flagget at et nettverk som innbefatter barnevakt ikke var noen selvsagt tilgjengelig ting. Jeg skjønner at du mener at det er dumt å dra personlige erfaringer inn i en tråd med en generell diskusjon, men det kan bli minst like galt, om ikke verre, å dra generelle holdninger inn i en tråd som i utgangspunktet var basert på en personlig erfaring fra en bestemt.

Her må jeg bare presisere noe, jeg ser at også andre tror at mitt innlegg om nettverk var skrevet på bakgrunn av foreldremøte/barnevakt-problematikken. Det var det faktisk ikke. Man kan jo få referat fra et foreldremøte. Man går glipp av en kaffe og kanskje muligheten til å si sin mening om saker som angår klassen, men ellers går det vel stort sett greit å være borte fra et møte eller to. Jeg tenkte mer på hvor sårbare barn uten nettverk er. (Her er jeg selvfølgelig også farget av lærerbakgrunnen, men det var altså ikke foreldremøtene jeg hadde i tanken da jeg skrev innlegget.)

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det kan godt hende rine slett ikke ville tatt seg nær av noe slikt. Det er veldig stor forskjell på hvor personlig folk tar ting som i utgangspunktet er generelt formulert, og det å bruke "hva ville du følt, hvis ..."-forklaringen fungerer egentlig bare dersom den man bruker den på virker omtrent på samme måte som en selv.

Men det at rine selv ikke tar seg nær av en type uttalelser, er heller ikke noe godt argument for at ingen andre kan eller bør ta seg nær av slike. Det er snarere slik at det er nyttig for folk på begge sider av den skalaen å være klar over disse forskjellene, og ta dem med seg i senere treff med folk på motsatt side. De som veldig lett tar seg nær av ting og veldig ofte blir såret, vil ha nytte av å vite at det slett ikke er alt som er ment som personlige angrep, og å øve seg på å endre tolkningen sin slik at de ikke tar ting så personlig. Og de som er mer som rine, og ikke selv ville syntes generelle uttalelser var sårende, bør absolutt lære seg at andre kan oppleve ting som sårende likevel, og justere formuleringene sine ut fra det. Det er både høfligere og hjelper på kommunikasjonen.

Du har selvfølgelig et poeng der, ja. Slik jeg ser det, justerte jeg meg temmelig kjapt, men tydeligvis ikke kjapt nok. The damage was already done....

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Og du ville syntes det var helt ok om folk sa til deg at alle kan klare å amme hvis de virkelig går inn for det, eller at de som sliter med ammingen neppe har prøvd hardt nok, og at man ikke kan ha noen videre forståelse av hvor viktig amming er når man velger å gi opp eller begrense ammingen?

Å, kom igjen! Det var ord for ord det du selv skrev. Hvis du syns dette var teit, er det fordi teksten var teit i utgangspunktet.

Som jeg sa til Smilefjes da hun påsto noe lignende: Jeg har aldri sagt noe slikt til noen i denne tråden. Her tar jeg forbehold om at jeg var litt trøtt i går kveld, men hvis dere finner et innlegg der jeg sier: "Du må bare prøve litt hardere, vet du," så: Feel free to quote me. :trenger dokumentasjon:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 17:38   #189
Slettet bruker
Passiv

Standard

Du er quotet av så mange som peker på at det er eksakt det vi oppfatter at du sier som du så ikke svarer på at jeg tror det ikke er så mye vits i å gjenta det. :giropp:

Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 17:42   #190
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Hva rager det den som er sikker på sit
at resten av verden er ute av trit"

Den kom jeg på nå.

(Piet Hein. Den er ledsaget av den lille Gruk-figuren som marsjerer selvsikkert av gårde i en hær av soldater som går med motsatt fot først...)

Gammel 08-09-09, 17:45   #191
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du er quotet av så mange som peker på at det er eksakt det vi oppfatter at du sier som du så ikke svarer på at jeg tror det ikke er så mye vits i å gjenta det. :giropp:

At dere oppfatter det, er ikke det samme som om jeg har sagt det. Det er ikke alltid det står noe mellom linjene. Jeg er quotet av tre, by the way, og ingen av de qoutene inneholder noe i retningen "bare prøv litt hardere, så går det nok." Jeg tror du gir opp fordi du ikke finner quoter som beviser påstandene dine, Smilefjes.

Men, fint at du gir deg, altså. Jeg gir meg ikke, ikke så lenge jeg vet at jeg har rett.

(Av Polyanna.)

Gammel 08-09-09, 17:45   #192
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sånn for å presisere hvorfor jeg valgte å bruke ordene "tankeløs" og "lite empatisk".

Ok.
Hvis du går hit så har aC samlet alt sammen for deg. Hvor du sier alt det du sier at du hverken sier eller mener.

Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 18:56   #193
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Djeez....
Skal jeg ta det igjen? Virkelig? At jeg har påpekt at det er viktig med nettverk, er ikke det samme som at jeg har kritisert alle de som har en god grunn til ikke å ha det, og som virkelig har prøvd. Mams: For fjortende gang: Jeg har heller A L D R I sagt at det er pga foreldremøtene nettverk er viktig... De fleste er vel i stand til å lese et referat, selv om noe sier meg at en del på FP har dårlige evner når det gjelder å få med seg essensen i en tekst. (Dere to jeg har quotet f.eks + en del andre.)

Altså unnskyld meg, jeg svarte deg på et spørsmål som du selv stillte, og fordi jeg gjorde det (og fjaset litt med svaret) er jeg altså ute av stand til å få med meg essensen i det som skrives. I det som er uthevet så er det jo direkte angrep på blant annet meg.
Konstruktivt rine, virkelig, jeg tenker du scorer masse på å drive på slik.

Når så mange forskjellige mennesker reagerer på et utsagn du kommer med, tror du ikke at det kan være en mulighet for at det er du som har problemer med å formulere det du mener?
Og nei, jeg drar ikke med meg gruff fra tidligere tråder om jeg var en av dem du siktet til. Jeg tror ikke jeg har diskutert så veldig med deg i det hele tatt når jeg tenker meg om.

Gammel 08-09-09, 19:13   #194
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Altså unnskyld meg, jeg svarte deg på et spørsmål som du selv stillte, og fordi jeg gjorde det (og fjaset litt med svaret) er jeg altså ute av stand til å få med meg essensen i det som skrives. I det som er uthevet så er det jo direkte angrep på blant annet meg.
Konstruktivt rine, virkelig, jeg tenker du scorer masse på å drive på slik.

Når så mange forskjellige mennesker reagerer på et utsagn du kommer med, tror du ikke at det kan være en mulighet for at det er du som har problemer med å formulere det du mener?
Og nei, jeg drar ikke med meg gruff fra tidligere tråder om jeg var en av dem du siktet til. Jeg tror ikke jeg har diskutert så veldig med deg i det hele tatt når jeg tenker meg om.

Ok. Nå er jeg oppriktig forvirret her. Har jeg snakket om gruff fra tidligere tråder også nå?

Jeg synes at noen har gått over til kun å lese mellom linjene her altså. Ikke at jeg har antydet noe om gruff (?) verken eller mellom linjene. Hvis du fjaset og jeg tok deg alvorlig, ber jeg om unnskyldning for det. Jeg pleier å oppfatte fjas altså, men det har vel gått meg hus forbi den gangen da. Noe angrep var det vel uansett ikke snakk om, eller?

Vel, åkke som; Jeg synes tråden glir mer og mer over på det personlige plan her. Og siden det ikke var min mening å være så veldig personlig, langt mindre å "angripe" noen, så tenker jeg at det er på tide å trekke seg stille og rolig ut.

Gammel 08-09-09, 19:16   #195
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selvsagt har du dratt med deg gruff i denne tråden, Rine. Benekter du virkelig det?

Gammel 08-09-09, 19:18   #196
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Selvsagt har du dratt med deg gruff i denne tråden, Rine. Benekter du virkelig det?

Ja, på det aller sterkeste. : oppriktig:

Nå hadde jeg faktisk satt pris på at du, eller andre, forklarer hva dere mener. Jeg aner ikke hva det er snakk om her. (Og nei, jeg prøver ikke å leke uskyldig- det er ikke helt min stil.) Så kom igjen; Har dere sagt A, synes jeg også dere kan si B.

Gammel 08-09-09, 19:20   #197
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Jeg synes at de som ikke lar andre mennesker besudle sine barn sine sinn, men omgåes seg selv, og kun seg selv, er de beste menneskene her i verden, og et forbilde for andre

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 19:24   #198
Slettet bruker
Passiv

Standard

rine, istedenfor å hisse deg opp over dette - kan du ikke heller forklare hvorfor du mener at du aldri har sagt det jeg linket til at ac hadde samlet opp? Det har du ikke svart på noe sted, og det er vel det de fleste er irriterte over. Dermed er det sikkert smart å forklare hva du har ment som ikke har kommet frem.

Og nei, jeg er ikke irritert fordi jeg leser noe mellom noen linjer. Jeg er irritert for det som står på linjene i klartekst. Ikke kjempeirritert kjenner jeg, men likevel.

Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 19:36   #199
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

rine, istedenfor å hisse deg opp over dette - kan du ikke heller forklare hvorfor du mener at du aldri har sagt det jeg linket til at ac hadde samlet opp? Det har du ikke svart på noe sted, og det er vel det de fleste er irriterte over. Dermed er det sikkert smart å forklare hva du har ment som ikke har kommet frem.

Og nei, jeg er ikke irritert fordi jeg leser noe mellom noen linjer. Jeg er irritert for det som står på linjene i klartekst. Ikke kjempeirritert kjenner jeg, men likevel.

Jeg leste quotene til aC i går, jeg. Jeg ser der at jeg argumentere sterkt for hvor viktig det er med nettverk og at jeg synes man bør strekke seg langt for å få det til. Det jeg har blitt beskyldt for- både pr. rødrikk og i tråden, er at jeg har sagt at det er "enkelt penkelt," og "kan dere ikke bare prøve litt hardere da." Det har jeg aldri sagt, men jeg innrømmer å ha skrevet at de fleste kan klare å skaffe seg et nettverk. Jeg står for det altså, men jeg kan jo bare beklage hvis det var det som var det sårende punktet oppi alt dette. Jeg har forklart sååå utrolig mange ganger hva jeg mener, at jeg ikke fatter hvorfor jeg skal gjøre det en gang til. Har du i det hele tatt lest hva jeg har skrevet i de siste 10 innleggene?

Og så merker jeg at jeg begynner å bli grundig lei av beskyldninger om at denne tråden er egentlig handler om gammelt gruff. (Det har ikke du sagt, altså- dette skriver jeg til den som måtte føle seg truffet.)

Altså:Jeg har kranglet med både aC og Smilefjes tidligere, (Interference kan jeg faktisk ikke huske å ha diskutert med noen gang ) men når jeg i mellomtiden har vært i ørtn disksjoner med dem, der jeg noen ganger er enig, andre ganger uenig og ofte er ganske nøytral, synes jeg det er litt rart at jeg nå plutselig blir beskyldt for gruffing.

Og så var det visst ingen som ville si B, nei.....

Gammel 08-09-09, 19:39   #200
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg føler ikke at du gruffer meg spes her.
Jeg føler mer at du gruffer flere på en gang jeg.

Ser du ikke at baksiden av at "dette bør de fleste klare med litt innsats" er at de som ikke klarer det som regel ikke har levert nok innsats?

Det er nok ikke så mange som jeg kan komme på som ikke har nettverk ut av latskap altså.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.