|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#201 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Aleneforeldre og foreldremøter
Du påstår jo at jeg omtrent er ute etter å ta deg konstant. Hvordan er det å holde denne trådens innhold her og ikke andres?
|
|
|
#202 |
|
Passiv
|
Sv: Aleneforeldre og foreldremøterSorry, sitron Jeg hadde glemt det. |
|
|
|
#205 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Aleneforeldre og foreldremøterJeg har heller ikke påstått noe annet, har jeg? Rine, derimot, leker prektig.
|
|
|
#206 |
|
Passiv
|
Jeg synes ikke det var over streken. Hyggelig var det ikke, men det sto i forhold. |
|
|
|
#207 |
|
Leser
|
Sv: Aleneforeldre og foreldremøterJeg er helt uenig i at Rine formulerer seg dårlig. Jeg synes tvert imot at hun formulerer seg morsomt og treffende. Men ofte så bommer hun på konteksten som HI ønsker seg, tenker jeg. Hvis jeg satt og gråt og gråt over at mannen min hadde vært utro med en 20 åring så hadde jeg ikke satt pris på kommentarer av typen: "Godt du er kvitt drittsekken!
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 08-09-09 kl 20:31. Årsak: La til: Da blir det bedre |
|
|
|
|
|
#208 |
|
Deltidsmamma
|
Tja... jeg er uenig. Ihvertfall når vi nå skjønner hva rine mente. |
|
|
|
|
|
#209 |
|
Truth is in the x-files
|
Vi må skynde oss å bruke det før det blir politisk ukorrekt ...
|
|
|
#210 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, egentlig ikke. Jeg synes f.eks ditt eksempel var et godt bilde på en situasjon der det faktisk virker ganske umulig å få et nettverk. Det sa jeg også til deg, ikke sant?
Jeg sa ikke at du var "ute etter å ta meg konstant." Jeg skrev- fritt etter hukommelsen- at du som oftest var ubehagelig og at jeg derfor tok igjen. Jeg innrømmer glatt at jeg ble provosert av "Dette var lavmåls, selv for deg, rine," og at jeg derfor ikke gadd å legge fingrene så veldig imellom, spesielt ikke når du fortsatte i samme dur; Var det hurpe du kalte meg?
Ingenting prektig med meg. Jeg skjønte faktisk ikke at du snakket om deg selv. Jeg innrømmer forresten at jeg gikk litt over streken i det ene innlegget mitt, siden det var myntet direkte på deg. Hvis jeg skal be om unnskyldning for noe her i tråden, så må det vel bli for det utsagnet der. |
|
|
|
|
|
#211 |
|
Truth is in the x-files
|
Jeg er først og frems ute etter å fjase og ville gjerne servere den minst pk slash mest innlysende løsningen(=skaff deg en mann) på en slik måte at aC ikke ville bli fornærmet. Etter min mening presenterte du en litt annen men enkel løsning på problemet, og da kunne jeg ikke la være å falle for fristelsen å parodiere deg ...
|
|
|
#212 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
På Island var det faktisk lovfestet forbud mot å spise hestekjøtt inntil nyere tid (sovende lov den siste tiden). Her i landet forsvant nok forbudet fra loven noe tidligere.
|
|
|
#213 |
|
Halloen!
Akk, så var det tid for unnskyldningene, dere. |
|
|
|
|
|
#214 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Halloen!
Sv: Aleneforeldre og foreldremøterJeg synes hims innlegg oppsummerte bra, (bombe! |
|
|
|
|
|
#216 |
|
Passiv
|
Sv: Aleneforeldre og foreldremøterNå blir det vel mye feelgood og gruppeklemz her for min del kjenner jeg. :hvor er pms-smileyen?: |
|
|
|
#217 |
|
Halloen!
Jeg har alle. |
|
|
|
|
|
#218 |
|
Passiv
|
Njæh, jeg har aldri liksom tenkt over det der med deg som sånn rund-i-kantene kjenner jeg. |
|
|
|
#219 |
|
Passiv
|
Sv: Aleneforeldre og foreldremøterMulig jeg ikke ser det som ufin kritikk når det går på frp. Der har du jo rett - det blir noe helt annet når vi er enige. |
|
![]() |
|
|