Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Da er jeg merket for livet

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-09, 19:12   #21
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da er jeg merket for livet

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg har også veldig lyst på, og tør, men er altfor lite bevandret i hvem som skal gjøre den...

Miami ink, kanskje?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 19:15   #22
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Jeg har også veldig lyst på, og tør, men er altfor lite bevandret i hvem som skal gjøre den... Hvor var du Misteri? Synes det er uhorvelig mange stygge tatoveringer utført av en eller annen dritings tatoo-artist som går på syre og som har gått berserk med blå bred sprittusj...

Din er nydelig, Misteri! Skikkelig fin!!

Tusen takk! Og enda er den ikke ferdig.

Jeg har tatt min i Horten, på Stigma. Er Geir sitt kunstverk. Den andre jeg skal ha, skal Gunnar ta. Skal ha portrett av ungene en dag, men den må jeg vente med til jeg har stabilisert vekta.

Gammel 25-09-09, 19:16   #23
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Miami ink, kanskje?

YES! Nå har vi bestilt cruiset, Pelen, så nå gjenstår det bare å bestemme oss for om vi skal til Miami og Orlando uken før eller etter cruiset.

Gammel 25-09-09, 19:17   #24
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Miami ink, kanskje?

Har faktisk vurdert å reise dit, men med de prisene så har jeg ikke råd. Billigste koster 5000 dollar.

Gammel 25-09-09, 19:25   #25
Elin

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Miami ink, kanskje?

Ami James skulle fått tatovert hvasomhelst hvorsomhelst på meg

Gammel 25-09-09, 19:46   #26
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

Ami James skulle fått tatovert hvasomhelst hvorsomhelst på meg

Han skulle få gjort hva som helst med meg.

Gammel 25-09-09, 20:00   #27
nam
Ser flere sider enn..

nam sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Diskuterete det med tatovøren og vi kom fram til at leggene mine ikke kommer til å bli markant mindre. Er ikke så ille stor i leggene.

Hehe.. Dette kom jeg også frem til av hovedinnlegget ditt.
Tenkte: "Tatovert... Hm.. Dumt før kroppsforandring.. Men hæ?! De leggene der var jo ikke store! Hm.. Er hun kansje ikke noe stor i kroppen likevel da.. Hm.. Eller kansje bare det er leggene som er av mindre fasong. Ja, uansett så vi jo ikke de leggene bli så enormt mindre da, og litt blomster mister jo ikke fasong av det."

Grattis!

nam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 20:04   #28
nam
Ser flere sider enn..

nam sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Han skulle få gjort hva som helst med meg.

Og i tillegg så datt jeg jo bort i tankerekken av at du lå med leggen i skrittet til tatovøren. Sånn ala: "Hm.. Mmmm!"

nam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 20:06   #29
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av nam, her.

Og i tillegg så datt jeg jo bort i tankerekken av at du lå med leggen i skrittet til tatovøren. Sånn ala: "Hm.. Mmmm!"

Han var ikke så verst å se på heller, også kjørt han rød fin sykkel.

Gammel 25-09-09, 21:17   #30
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

wow, grattis med dødskul tattis

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 21:18   #31
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Knallstilig, gratla!

Hvor mye betaler du for den?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 21:30   #32
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Knallstilig, gratla!

Hvor mye betaler du for den?

2500 kr kommer den på totalt.

Gammel 25-09-09, 21:38   #33
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ooh, den så ut til å bli stilig!
Gleder meg til å se resultatet.

Gammel 25-09-09, 21:39   #34
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Jeg har også veldig lyst på, og tør, men er altfor lite bevandret i hvem som skal gjøre den... Hvor var du Misteri? Synes det er uhorvelig mange stygge tatoveringer utført av en eller annen dritings tatoo-artist som går på syre og som har gått berserk med blå bred sprittusj...

Din er nydelig, Misteri! Skikkelig fin!!

Jonathan (dansken) som eier True Love i Hønefoss er veldig flink. Ikke dra til han i Sandvika om det er lov å fraråde noen også.

Veldig, veldig fin Misteri.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 22:34   #35
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Jonathan (dansken) som eier True Love i Hønefoss er veldig flink. Ikke dra til han i Sandvika om det er lov å fraråde noen også.

Veldig, veldig fin Misteri.

Må nok holde meg i området Akershus/Oslo.... men takk for tipset!

Gammel 25-09-09, 23:09   #36
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Grattis med tatovering! Så fin den var!

Gammel 25-09-09, 23:35   #37
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Må nok holde meg i området Akershus/Oslo.... men takk for tipset!

Neiiida det er jo bare en SVIPP tur jo tar jo bare 30-45 minutt å kjøre, det sparer du inn på pengene for tattoeringen, og på kvaliteten

Signerer forøvrig Pia

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 01:22   #38
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Den ser veldig stilig ut og jeg gleder meg til å se det ferdige resultatet! Gratulerer!

Gammel 26-09-09, 01:26   #39
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Den var fin!

Gammel 26-09-09, 02:50   #40
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Stilig! Og det første jeg tenkte var at du har jo de fine leggene jo! Hvor har du alle kiloene egentlig? Mine legger ser ut som tømmerstokker, mens dine ser ut som små ungdommelige ungbjerker.

Jeg tenkte sånn ca det samme, men "ungbjerker"?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:44.