Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-09, 23:34   #41
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ja. Jeg bruker bl.a FB til å finne ut hvilket dyr jeg ligner mest, og til å finne ut om jeg er en god elsker. Slike ting.

Min kjære hadde lyst til å droppe hele fjesbogå på grunn av alle testene alle tok, som fylte opp siden hans. Men så fant han ut at det faktisk gikk an å renske veggen for den type ting. Selv finner jeg en viss underholdning i å se alle de mer eller mindre snodige testene folk tar

Gammel 07-10-09, 23:38   #42
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker FB kun til fjas, svada og underholdning. Det jeg deler på FB kunne jeg like godt skrevet i avisen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 00:02   #43
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Jepp. Svært Nyttige Ting.

Og så ler jeg mye og rødmer litt (på deres vegne) av de som utleverer seg fullstendig på FB.

Ja, det er en stor bonus med hele FB. :veksler også mellom å rødme og le:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 10:21   #44
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Nytte? Av FB??? Er du tullerusk?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 21:04   #45
akel
Nybegynner

akel sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
akel har et hav av muligheter foran seg
Standard

"Åffer ska alt værra så nytti bestandig a?"
Jeg er mye på FB. Legger ikke ut sjela mi der, men holder kontakt med mange gamle kjente og venner. Er mye morsomt og faktisk også endel nyttig der. Er ikke glad i telefon så for meg er det et perfekt medium. Bruker den faktisk til å send beskjeder og gjøre litt avtaler mm. Alt her på FP er vel heller ikke så nyttig - er vel hva du gjør det til begge steder.

akel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 16:27   #46
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette var altså ikke ment som kritikk av fjesboka på noen måte, bare litt undring. Og ikke minst at jeg til tider er usikker på om det er kosher å bruke den i jobbsammenheng, som jeg i ny og ne gjør.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 16:34   #47
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker den til nyttig privat svada. Men, det har vel kanskje også sammenheng med at jeg har en jobb hvor det virkelig ikke ville ha tatt seg ut å bruke FB til å komme i kontakt med folk. Nesten så jeg får lyst å fortelle hva jeg driver på meg. :holder meg selv tilbake:

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 16:35   #48
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Prikk! Prikk! Prikk!

Gammel 10-10-09, 16:36   #49
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Prikk! Prikk! Prikk!

... jeg er litt pinglete av meg.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 16:37   #50
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Bah, jeg er jo rene gullfisken og har glemt det så snart prikken er ute av kontrollpanelet.

Gammel 10-10-09, 16:50   #51
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Bare svada, men det er jo hyggelig å treffe igjen gamle kjente også.
Akkurat nå prøver jeg desperat å finne gamle klassekompiser.

Nattevakter er en fin tid og sitte å ta alle de sjikkelig serriøse testene.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 01:50   #52
Mina34
Nybegynner

Mina34 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Bruker det litt til å holde kontakt med mennesker jeg ellers IKKE ville ha kontakt med. På den annen side kan det jo være en grunn til at jeg ikke har kontakt med dem til vanlig da...

Mina34 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 10:09   #53
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg har fått igjen kontakt med mennesker jeg ikke har sett på 20 år. Det er vel til sammen en 15-20 stykker. Kjempekost selv om det ikke er daglig snakk.

Ellers bruler jeg den til å spille flere mafiaspill mm. Det er jo sjempenyttig.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 10:40   #54
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Ikke mye nytte kanskje. Men å ha det litt gøy er vel også litt nyttig.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 15:23   #55
fairy
Nybegynner

fairy sin avatar

Hvor: Vestfold
fairy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg fant igjen en gammel venninne jeg ikke hadde snakket med på ti år, så litt nytte har jeg hatt av FB.

Ellers kommer det jo an på om man definerer det å få vite mer enn man egentlig vil om manges liv nyttig, hehe!

Gammel 12-10-09, 15:24   #56
fairy
Nybegynner

fairy sin avatar

Hvor: Vestfold
fairy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg har forresten også brukt FB da jeg skulle arrangere gjenforeningsfest for ungdomsskolen. Da var det ekstremt nyttig!

Gammel 12-10-09, 21:33   #57
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har i hvert fall venner som bruker FB som en ren infokanal for sin offentlige stilling. Det går bra med denne (foreløpig). H*n bruker det ikke mye til Hvilken sexstilling foretrekker du og zånn, da.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:24.