Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?
Opprinnelig lagt inn av Surre, her.
Hvem nektet? Og hvem antok at dette ikke kunne stemme?
Kvakk?
Missforsto jeg totalt alle tilbakemeldingene i den forige tråden??
Opprinnelig lagt inn av Interference, her.
Tuller du nå?
Det hadde aldri ramla meg inn å ikke prikke noen jeg ville fordi det ville gi vedkommende poeng. Eller omvent. Oh my, er det virkelig noen som tenker sånn?
Opprinnelig lagt inn av Interference, her.
Tuller du nå?
Det hadde aldri ramla meg inn å ikke prikke noen jeg ville fordi det ville gi vedkommende poeng. Eller omvent. Oh my, er det virkelig noen som tenker sånn?
"Hmmm...pent barn. Men fortjener ikke poeng." 
Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.
Paranoia much? Første gang jeg har hørt at noen skulle tenke slik i alle fall, og tanken ville ikke falt meg inn på hundre år.
Sier som Ulvefar.
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.
Siden du har kommet på ideen, så kan jeg jo ikke påstå at ingen tenker sånn, men jeg finner det særdeles usannsynlig at det er en utbredt tankemåte.
Opprinnelig lagt inn av m^2, her.
skilpadda du må da være bortimot det mest diplomatiske mennesket jeg kjenner 
Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.
Det er garantert det teiteste jeg har lest på FP denne uka. 
Opprinnelig lagt inn av Bille, her.
Ja, dette stusser jeg også på. Poeng meg her og poeng meg der, det er tilbakemeldingene som betyr noe for meg i hvert fall.
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.
Og den ideen din, nam, om at folk lar være å gi grønne prikker fordi de ikke ønsker å gi folk prikkepoeng, den høres fremdeles totalt far-fetched ut.
Fikk inntrykk av at ganske mange mente jeg var helt på vidda, med å tro noe slikt.
|