Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er det med disse helseteppene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-09, 23:09   #26
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det med disse helseteppene?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Mulig mine helsetepper er rare, men de har altså langt større hull enn myggnettingen.
Og det kunne ikke falle meg inn i måneskinn å la en unge sove ute, uten myggnetting på vår, sommer og høst.
AT å ha masse klær på en unge på et kjøpe senter er dumt, burde alle forstå men at det skal være en sånn kollektiv dumping av helseteppe ( vi snakker om disse teppene med små hull i, ikke sant?) i alle sammenhenger blir kanskje litt.... BIM aktig

Det er bare et teppe....

De har større hull enn myggnettingen ja, men så har de mye tykkere tråd mellom også, det er mye mindre hull/pr kvadratmeter. I alle fall på alle de vi har, litt mer hull på de GAMLE fra da jeg var baby, minimalt på de nyere, faktisk.

Og ja, Iset, det er forskjell på unger, men da hadde vi i alle fall muligheten, og trengte ikke snu ham mot sola, når situasjonen nå engang er sånn at vår sønn ikke synes mitt ansikt er kjedeligere enn et helseteppe. Til gjengjeld kan jeg snu ham bort fra meg når jeg går med sola i ryggen også da. Men, for all del, jeg har snakka med ei mor som bare MÅTTE ha ungen over i sportsvogn så han kunne sitte litt mer opp og vende ham bort fra seg, for han trengte det for å holde ut i vogna fra han var 3 mnd gammel...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:47.