|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
frakoblet
|
![]() Sv: Vet ikke helt hva jeg mener (ang. skoleruten)Jeg må innrømme at jeg har samme erfaring som olfiga når det gjelder SFO-ansatte. Greit nok, jeg vet om to-tre flinke ved vår skole. Dessverre består hovedmassen ufaglærte av fjortisser og late førtiåringer. Jeg har jobbet der, så dette er ikke sett fra utsiden. De ansatte satt og snakket med hverandre og deltok sjelden i barnas verden. Jeg har opplevd at en ansatt satt i telefonen og fortalte om hva tarotkortene hadde fortalt henne - dette brukte hun 30 minutter på mens vi var på jobb sammen.
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Vet ikke helt hva jeg mener (ang. skoleruten)
Det er jeg ikke i tvil om. Det er svært få 4.klassinger som heller vil være på SFO enn å være hjemme. Spesielt hvis vennene er hjemme.
![]() |
#3 |
frakoblet
|
![]() Sv: Vet ikke helt hva jeg mener (ang. skoleruten)
De fleste i klassen hennes går ennå på SFO, men vi og foreldrene til bestevenninden avtalte å si opp samtidig. Enern er nemlig litt engstelig og har ikke villet være hjemme alene. Før nå. Hun ble bråmoden, på en måte.
![]() |
|
|