|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg ELSKER å shoppe |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ditt forhold til shopping?
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
*_*
|
Sv: Ditt forhold til shopping?Nettshopping kan jeg like. Også er jeg glad i å gå i velassorterte matbutikker. Kjøpesentre og klesbutikker gir meg derimot grøsninger, og selv om jeg er glad i pene klær, handler jeg så og si aldri noe nytt.
|
|
|
|
#64 |
|
Shake it out!
|
Ikke si det en gang. Vi flyttet jo i fjor jul, og tok bare med oss det vi trengte. Trodde vi. Men det baller på seg... Under treet ligger det fjørti gaver... Jeg har sagt til ungene at i år (som alle år) skal de gi fra seg noen leker til de som ikke har så mye. Stakkars lillebror holdt på å gå i dørken av den beskjeden
|
|
|
#65 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Ditt forhold til shopping?Elsker det! klær, sko, interiør, mat. Samme det, bare jeg kan shoppe. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg liker shopping, men må shoppe alene. Å dra på shoppingtur med venninner er ikke noe for meg (jeg tar mer enn gjerne lunch og kaffe med venninner altså). |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ditt forhold til shopping?Noen ganger liker jeg å shoppe, men maks en time. Som oftest synes jeg bare det er stress og mas. Og så liker jeg ikke å bruke penger og det passer jo litt dårlig sammen med shopping.
|
|
|
#68 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Telemark
![]() |
Sv: Ditt forhold til shopping?Liker overhodet ikke å shoppe - med unntak av interiørbutikker. Hver gang jeg skal ta en handlerundt så angrer jeg meg for at jeg ikke var ute i god tid og tok alt over nett |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg hater det. Jeg liker godt å finne noe pent til meg selv eller ungene altså, men prosessen dit?
|
|
|
#70 |
|
Originala
|
Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg kunne like det før, da jeg var student og ikke hadde så mye å bruke tida mi på. Nå er det et stress, synes jeg. Har jeg tid til å dra i byen alene, foretrekker jeg å bruke tida på kafe, og så får jeg rase innom en butikk eller to og røske med meg noe jeg/vi trenger. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Yes, we can!!
|
Hvorfor i alle dager gadd jeg å skrive mitt eget innlegg, egentlig? Dette er slik jeg har det. Og det aller, aller verste da, hvis man har satt av tid til effektiv, nødvendig handling, er om man ikke finner noe.
|
|
|
#72 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke sant? Jeg ser jo at det finnes folk som koser seg på Oslo city, men jeg synes det er en helt urimelig reaksjon på påkjenningen.
|
|
|
#73 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg elsker å shoppe, og bruker også kredittkort hvis det trengs. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
intro
|
|
|
|
|
#75 |
|
Fjellpiper
|
Ser det for meg: Millfrid går glad og fornøyd til kassa med et stort lass ting i armene, betaler for herligheten og går like blid ut av butikken igjen med varene liggende tilbake i kassa. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Ditt forhold til shopping?Forøvrig så må jeg si at det mest fantastiske med å bo i England er at man kan handle matvarene på nett og få de levert på døra. Skulle bare ønske jeg slapp de 20 minuttene på nett for å bestille også... |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Shake it out!
|
|
![]() |