|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
flisespikker
|
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Jeg har ingen problemer med å bytte ting som ikke passer, selvsagt. Og moren min gir meg gjerne øredobber eller hansker eller veske eller lignende, med byttelapp og beskjed om å gå i romjulen og se om de har noe annet jeg heller vil ha, og da gjør jeg gjerne det. Ellers er det sjelden vi får ting som "må" byttes, men hadde vi fått ting som "stygge pyntegjenstander" eller "kjøkkenmaskiner vi ikke har bruk for", hadde vi hatt null skrupler med å bytte i noe brukbart.
|
|
|
#82 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Vi bytter 2 ting i år.
|
|
|
#83 |
|
saftig
|
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?
Nemlig.
|
|
|
#84 |
|
snur
|
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Her er det veldig lite som blir byttet men litt blir det da. I år fikk ungene to spill som var nesten identiske, Junior Fantasi og Junior Alias, så jeg vurderer om vi skal bytte det ene. I tillegg fikk de tre filmer de har fra før så jeg skal se om vi får byttet i filmer de ønsker seg isteden. Ja, og ett sengesett til største som var i feil str.
|
|
|
#85 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Nei, jeg bytter ikke med mindre vi får to av akkurat det samme. I år har vi fått to sengesettpar som er helt identiske. Da kommer jeg til å bytte ett par av dem til sengesett i en annen farge eller noe sånn.
|
|
|
#86 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Bytting foregår innenfor rimelighetens grenser vil jeg påstå - vi bytter hvis vi får flere av samme ting f.eks. Jeg er ellers ganske strikt hva gjelder nips/pynt og setter ikke frem hva som helst må det innrømmes - jeg bytter det ikke nødvendigvis, men pakker det bort eller setter det på et mindre synlig sted; lar meg ikke påtvinge en helt annen smak enn den jeg har, uansett hvor mye omtanke det ligger bak!
|
|
|
#87 |
|
Sugaraddict!
|
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?jeg må bytte noen klær vi fikk til H. sånn at de passer lengre en til januar en gang.
|
|
|
#88 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Bytting er slitsomt, så det eneste jeg blir litt oppgitt over er at vi hvert år må ta med omtrent alle klærne datteren får fordi hun ikke er gjennomsnittlig i str.
2003 2010 2012 It's not only only, but but. We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional! Sist redigert av GydaG : 26-12-09 kl 01:32. |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Jeg misliker sløsing veldig, så ting blir heller byttet enn å bli stående ubrukt.
|
|
|
#92 |
|
Tankefull
|
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Bytter lite.
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08. Sist redigert av Blåbær : 26-12-09 kl 09:21. |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Passiv
|
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Nå kom jeg på noe jeg byttet! |
|
|
|
#94 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Det er jeg enig i..
|
|
|
#95 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Jeg bytter dersom det er noe jeg vet ikke blir brukt, og det koster mye penger. Noen ganger sier jeg ifra til den jeg har fått gaven fra, andre ganger ikke.
|
|
|
|
#96 |
|
Tankefull
|
|
|
|
#97 |
|
Passiv
|
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Amelie - |
|
|
|
#98 |
|
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Her skal det byttes noen leker, det er fordi vi har noen av de fra før og annet fordi onkelen til jentene ikke har fått med seg hvor gamle de er. Jeg synes det må være greit at to-åringens babyleker kan byttes.
|
|
|
#99 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Vi bytter det som vi får dobbelt opp av eller klær som ikke passer. Om jeg får klær evt gir klær som vedkommende ikke liker /jeg ikke liker foretrekker jeg at det blir byttet enn at det havner innerst i skapet og ikke aldri brukes.
|
|
|
#100 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Åh herregud!? Denne personen hadde aldri fått gave mer av meg, hvertfall. Jeg hadde sagt rett ut hva jeg mente, det går fader ikke an å oppføre seg sånn?? Det å bytte pleddet er jo selvsagt HELT greit, men dette var så langt over streken at jeg har ikke ord, jeg er helt sjokkert?
|
![]() |
|
|