|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Kokaintiltalt rømte
Tja nå har ikke jeg tenkt og fly ned til La Paz og handle litt mystisk hvitt pulver med det første, men dersom jeg skulle ha gjort det så hadde jeg nok tenkt over konsekvensene av hva som ville skjedd dersom jeg ble tatt ja. Jeg hadde ikke akkurat regnet med og få sone hjemme i Norge. |
|
|
|
|
|
#122 |
|
Twinsouls
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kokaintiltalt rømteHer er det som står i fvn.no nå :
|
|
|
#123 |
|
Absolut ateist
|
Det er nå langt fra alle som blir tatt med hvitt pulver som har lagt det der selv. Så skal du slutte å dra utenlands, altså til land med usikrere rettsvesen enn her i Nord, fordi du er så "mann" at du hadde sonet din dom ved tiltale?
|
|
|
#124 |
|
Populærkulturjunkie
|
Tja jeg hadde vel kanskje heller ikke blitt med noen bekjente på en all-expenses paid tur til et av de største narkotikaproduserende landene i verden og så tatt med masse bager jeg ikke visste innholdet av og som var mistenkelig tunge hjem som en tjeneste. Det er lov og tenke selv også Sitron, det har ikke noe med kjønn og gjøre selv om du av en eller annen grunn drar inn det her. |
|
|
|
|
|
#125 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Kokaintiltalt rømteOm du velger å tolke det der som å dra inn kjønn, så kan jeg simpelthen fastslå at du leser med vrangvilje her og da er jeg simpelthen ikke interessert i å diskutere videre med deg.
|
|
|
#127 |
|
Twinsouls
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kokaintiltalt rømteTror pipen ville fått en annen lyd hvis en hadde vært oppi en sånn situasjon med sin egen datter.Vi må ikke glemme heller at vi kun har medias side av saken og kjenner ikke hele sannheten her.
|
|
|
#128 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kokaintiltalt rømteNytter ikke mye for dem som vil ha han araber-Farok til UK å svare for seg dette. Jenta må i arrest og utleveres. Norge setter seg selv i sjakk matt i Martine-saken ved å hjelpe henne hjem.
|
|
|
#129 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg også.
|
|
|
#130 |
|
Peppy!
|
Brutus, jeg prøver veldig hardt å lese og forstå meningene dine, men jeg klarer det ikke. Kan du prøve å formulere deg tydeligere? Jeg har fått med meg at du har ekstreme meninger, men jeg skjønner ikke i hvilken retning. |
|
|
|
![]() |
|
|