Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kokaintiltalt rømte

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-10, 17:04   #121
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kokaintiltalt rømte

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg har en kompis som er i Cochabamba as we speak. Ifølge han er det overflod av vold, korrupsjon og i det hele tatt forhold som ikke er spesielt menneskerettighetsvennlige. Så da lurer jeg på, at når man skal ta sin straff, må man da ta forbehold for alt dette? Ville dere gjort det selv? Også i land med dødsstraff?

Tja nå har ikke jeg tenkt og fly ned til La Paz og handle litt mystisk hvitt pulver med det første, men dersom jeg skulle ha gjort det så hadde jeg nok tenkt over konsekvensene av hva som ville skjedd dersom jeg ble tatt ja. Jeg hadde ikke akkurat regnet med og få sone hjemme i Norge.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 17:06   #122
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Her er det som står i fvn.no nå :

http://www.fvn.no/lokalt/lillesand/article741802.ece

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 17:11   #123
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Tja nå har ikke jeg tenkt og fly ned til La Paz og handle litt mystisk hvitt pulver med det første, men dersom jeg skulle ha gjort det så hadde jeg nok tenkt over konsekvensene av hva som ville skjedd dersom jeg ble tatt ja. Jeg hadde ikke akkurat regnet med og få sone hjemme i Norge.

Det er nå langt fra alle som blir tatt med hvitt pulver som har lagt det der selv. Så skal du slutte å dra utenlands, altså til land med usikrere rettsvesen enn her i Nord, fordi du er så "mann" at du hadde sonet din dom ved tiltale?

For det er ingen her som vet om de er skyldige eller ikke, eventuelt om noen av dem er det og andre ikke. Så skulle vi sagt det samme om deg, når du hadde stukket av fra tiltale i Langtvekkistan, at han burde jo tatt sin straff? Du ville jo visst du var uskyldig, ikke vi. På lik linje som denne jenten vet hva hun har gjort eller ikke, mens vi vet det ikke.

Gammel 16-02-10, 17:32   #124
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Det er nå langt fra alle som blir tatt med hvitt pulver som har lagt det der selv. Så skal du slutte å dra utenlands, altså til land med usikrere rettsvesen enn her i Nord, fordi du er så "mann" at du hadde sonet din dom ved tiltale?

For det er ingen her som vet om de er skyldige eller ikke, eventuelt om noen av dem er det og andre ikke. Så skulle vi sagt det samme om deg, når du hadde stukket av fra tiltale i Langtvekkistan, at han burde jo tatt sin straff? Du ville jo visst du var uskyldig, ikke vi. På lik linje som denne jenten vet hva hun har gjort eller ikke, mens vi vet det ikke.

Tja jeg hadde vel kanskje heller ikke blitt med noen bekjente på en all-expenses paid tur til et av de største narkotikaproduserende landene i verden og så tatt med masse bager jeg ikke visste innholdet av og som var mistenkelig tunge hjem som en tjeneste. Det er lov og tenke selv også Sitron, det har ikke noe med kjønn og gjøre selv om du av en eller annen grunn drar inn det her.

Gammel 16-02-10, 17:33   #125
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om du velger å tolke det der som å dra inn kjønn, så kan jeg simpelthen fastslå at du leser med vrangvilje her og da er jeg simpelthen ikke interessert i å diskutere videre med deg.

Ha en fortsatt fin dag.

Gammel 16-02-10, 17:47   #126
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Standard

Så skal du slutte å dra utenlands, altså til land med usikrere rettsvesen enn her i Nord, fordi du er så "mann" at du hadde sonet din dom ved tiltale?

Tja.

Gammel 16-02-10, 17:59   #127
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Tror pipen ville fått en annen lyd hvis en hadde vært oppi en sånn situasjon med sin egen datter.Vi må ikke glemme heller at vi kun har medias side av saken og kjenner ikke hele sannheten her.

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 19:12   #128
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv

Brutus_ sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Nytter ikke mye for dem som vil ha han araber-Farok til UK å svare for seg dette. Jenta må i arrest og utleveres. Norge setter seg selv i sjakk matt i Martine-saken ved å hjelpe henne hjem.

Gammel 16-02-10, 19:23   #129
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Jeg er helt på linje med Monsoon. Du skriver det bra.

Jeg også.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 20:52   #130
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brutus_, her.

Nytter ikke mye for dem som vil ha han araber-Farok til UK å svare for seg dette. Jenta må i arrest og utleveres. Norge setter seg selv i sjakk matt i Martine-saken ved å hjelpe henne hjem.

Brutus, jeg prøver veldig hardt å lese og forstå meningene dine, men jeg klarer det ikke. Kan du prøve å formulere deg tydeligere? Jeg har fått med meg at du har ekstreme meninger, men jeg skjønner ikke i hvilken retning.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:42.