|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor creepy er det ...
Ikke sant, dette har jeg også tenkt mange ganger.
|
![]() |
![]() |
#22 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor creepy er det ...Jeg hadde nok synes at det var litt skummelt, men det er bare fordi jeg har sett for mange dårlige "skrekkfilmer" da jeg var yngre. Egentlig tror jeg ikke på verken det ene eller det andre. Det har selvfølgelig en naturlig forklaring, det er bare så vanskelig å huske det når man står midt oppe i det. :mørkeredd:
![]() |
#23 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Hvor creepy er det ...Forrige hunden stirret ofte mot et spesielt punkt på veggen på hytta. Det var greit, for der tenkte jeg det var noen jeg kjente som evt. gikk igjen. Og jeg tror ikke på sånt, men hvor smart er jeg? Enten drev bikkja med noe tull, eller.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvor creepy er det ...Jeg syns det var mer creepy da Storebror var baby - bare noen få uker gammel - og hver gang vi var på stellebenken festet han blikket på et bestemt punkt bak min høyre skulder, smilte som ei sol og bablet i vei.
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor creepy er det ...Som sagt - hunden min, store tøffe hunden, fikk helt dånedimpen av litt større edderkopper, og fluer og biller og sånt... Hun klarte å skremme fullstendig vettet av meg etpar ganger for jeg skvatt så grådig før jeg begynte å skjønne tegninga |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Absolute Beginner
|
Kanskje like greit at vi ikke har hundehørsel - jeg hadde ikke fått blund på øynene om jeg visste hvor mye insekter vi sikkert har rundt oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Forelska
|
![]() Sv: Hvor creepy er det ...Hehe - det er berre slik kattar gjer for å freaka ut menneska sine...mest som for ein hobby å rekna. "No skal me ha det litt gøy her og gje mennesket noko å tenka på..."...
![]() |
![]() |
#28 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Hvor creepy er det ...Hvorfor leste jeg denne her, jeg som skal være alene i morgen kveld/natt! :hus-pingle-redd:
![]() |
#29 |
passer i nissedrakt
|
![]() Sv: Hvor creepy er det...Ikke i det hele tatt. Det er normalt at dyr reagerer på energier de fleste mennesker ikke sanser. Uten at det er noe skummelt i det hele tatt. Kanskje er det bare en av dine gode hjelpere som var i nærheten for å se at det stod bra til med deg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Endelig ferdigflyttet
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor creepy er det ...Ikke litt creepy engang.
![]() |
#31 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har inntrykk av at det er de som egentlig ikke tror/tviler/ikke ønsker å tro (som meg selv |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Hjuleglede
![]() Sv: Hvor creepy er det ...For meg som i utgangspunktet er en smule husredd, så er kattene og bikkja et funn! Absolutt alle lyder forklares med at det helt sikkert var ett av dyrene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Hvor creepy er det ...Enda en god grunn til ikke å ha kattedyr i hus.
![]() |
#35 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Ja, det er veldig greit, katten vår fikk skylden for det meste av lyder på kvelds og nattestid da vi hadde henne
.. Sist redigert av Tøtto : 06-03-10 kl 21:25. Årsak: en liten leif.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Hvor creepy er det ...Det som er virkelig creepy, er å ligge i sengen om kvelden og høre kaninen dunke matskåla si i gulvet som hun pleier.
![]() |
![]() |
#37 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor creepy er det ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Passiv