Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Røyking og svært ekstroverte barn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-10, 18:41   #241
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Røyking og svært ekstroverte barn

Ærlig talt Rine!

Det får da være måte på. Jeg gir min sympati til begge parter her, og velger å ikke ta parti. Jeg ser lett at dette nok ikke har vært så lett for noen av de. Men jeg synes dere godt la den diskusjonen være nå. De har begge forklart seg, også FERDIG! Og klem til begge to, og jeg håper ingen av de forsvinner heifra på bakgrunn av dette.

Så kan vi vel heller diskutere det som tråden faktisk handler om?

Gammel 16-03-10, 19:10   #242
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ru: Siden jeg ikke får prikke deg, og vil unngå PM:
-Jeg har gitt meg i diskujonen, det kom allerede fram (i form av :stikker: ) i innlegget du prikket.
-Jeg føler faktisk at jeg har tilført noe nytt, i og med at det var rimelig massiv SF-støtte i tråden.
-Diskusjonen var også i aller høyeste grad levende da jeg ankom, så jeg føler ikke jeg har "rippet opp i" noe som helst.
Med andre ord; du må gjerne rødpikke meg, men det være av rett grunn.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 19:12   #243
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og jeg antar at det er du som bestemmer når det er rett grunn å rødprikke deg? Du har en beundringsverdig virkelighetsoppfatning.

Gammel 16-03-10, 19:15   #244
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Med andre ord; du må gjerne rødpikke meg, men det være av rett grunn.

Må det?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 19:17   #245
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Og jeg antar at det er du som bestemmer når det er rett grunn å rødprikke deg? Du har en beundringsverdig virkelighetsoppfatning.

Nei, det er det selvsagt ikke, da hadde jeg definitivt hatt mer i rykte enn det jeg har.
Jeg har da også fått andre rødprikker i denne tråden (overraskende nok ) uten at jeg har giddet å kommentere de. De var nemlig negative til hva jeg skrev, ikke til når jeg skrev det, f.eks. Jeg reagerte i grunn på begrunnelsen til Rus prikk, ikke på selve prikken.

Gammel 16-03-10, 19:19   #246
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Må det?

Ja, det det. Og du kan gjerne føre det inn som et eget punkt på forumregellista di.

Regel 25: Man må alltid spørre rine om tillatelse til å rødprikke.

Gammel 16-03-10, 19:20   #247
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Det er godt vi har sånne som kan fortelle andre at det ikke er rart de blir såret for de tåler jo ingenting, men se på meg - jeg tåler alt.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 19:30   #248
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Jepp Teflona, hva hadde verden vert uten slike.
Også var det litt ironisk at dette skulle komme fra akkurat deg (med tanke på nick).

Gammel 16-03-10, 19:35   #249
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ja, det det. Og du kan gjerne føre det inn som et eget punkt på forumregellista di.

Regel 25: Man må alltid spørre rine om tillatelse til å rødprikke.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 19:37   #250
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig enig i det rine skriver, kjenner jeg. Det er fryktelig vanskelig å formulere noe med tunga rett i munnen nå, men jeg prøver igjen. Jeg skrev at jeg synes du skal gi folk litt slækk, SF, og da mente jeg at du ikke trenger å tolke alt i verste mening. Jeg aner sikkert ikke hva jeg snakker om ettersom jeg aldri har gått i dine sko, men det er også alt man har å forholde seg til. Du får mye støtte, SF, men Acsa er også et herlig, flott og genuint snilt menneske, og jeg synes du behandler henne urettferdig nå. Hun har sagt unnskyld og forklart seg, og selv om det er dine følelser du forteller om (som du selvfølgelig har all rett til å fortelle om) blir det vanskelig for noen å si noe imot uten at det oppfattes som manglende respekt for deg og din historie.

Gammel 16-03-10, 19:44   #251
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Da er det vel omtrent på dette punktet i diskusjonene at oppfordringen om å ordne opp andre steder enn på det åpne forumet pleier å komme, hvis det hele er så internt at ingen har forutsetning til å forstå hverken Asca innfall eller SMs reaksjon.

Viktig poeng. Jeg merker at jeg sitter å spekulerer i hva som er forhistorien til SF og Asca, og tør ikke spørre fordi det sikkert ikke passer seg å oute mer på åpent forum. Det blir da feil av oss andre å kommentere og gi støtte hit og dit, så lenge vi ikke vet noe mer. Ballen bør vel legges død, så får de involverte eventuelt shake hands på bakrommet, hvis det er grunnlag for det.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 20:24   #252
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Ville bare gi SF en god

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 20:25   #253
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg skrev at jeg synes du skal gi folk litt slækk, SF, og da mente jeg at du ikke trenger å tolke alt i verste mening. Jeg aner sikkert ikke hva jeg snakker om ettersom jeg aldri har gått i dine sko, men det er også alt man har å forholde seg til. Du får mye støtte, SF, men Acsa er også et herlig, flott og genuint snilt menneske, og jeg synes du behandler henne urettferdig nå. Hun har sagt unnskyld og forklart seg, og selv om det er dine følelser du forteller om (som du selvfølgelig har all rett til å fortelle om) blir det vanskelig for noen å si noe imot uten at det oppfattes som manglende respekt for deg og din historie.

Jeg kjenner at jeg er veldig enig med det Skremmern skriver i sine siste innlegg.

Jeg tror i tillegg dette egentlig dreier seg om noe helt annet, noe som forøvrig på ingen måte forklarer de tilbakemeldingene Acsa får på grunn av- og i denne tråden. Hun forsøker, på ekte Acsa-vis å ordne opp i ting ved å henvende seg direkte til den det gjelder og be om unnskyldning for at hun trampet i salaten. Hun baksnakker som vanlig ingen, og forsvarer på langt nær seg selv så mye som hun kunne og kanskje burde gjort. Hun kan virkelig gå ut av denne tråden, og dens forhistorie, med hevet hode.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 20:40   #254
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Jeg tror i tillegg dette egentlig dreier seg om noe helt annet, noe som forøvrig på ingen måte forklarer de tilbakemeldingene Acsa får på grunn av- og i denne tråden. Hun forsøker, på ekte Acsa-vis å ordne opp i ting ved å henvende seg direkte til den det gjelder og be om unnskyldning for at hun trampet i salaten. Hun baksnakker som vanlig ingen, og forsvarer på langt nær seg selv så mye som hun kunne og kanskje burde gjort. Hun kan virkelig gå ut av denne tråden, og dens forhistorie, med hevet hode.

Uten at jeg kjenner forhistorien til at det visstnok ikke skal være en vennskapelig tone mellom Acsa og SF, så må jeg slutte meg til det Mei sier. Jeg kan rett og slett ikke forestille meg at Acsa har hatt noen som helst vonde baktanker med den PM-en.

Ikke dermed sagt at jeg ikke forstår hvordan enkelte ord kan treffe der det gjør vondest. Det forstår jeg inderlig godt.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 20:45   #255
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det ligger ting bak. Du har ikke peil. Hej då. :vinker:

På tide å slutte som troll og konspirasjonspoliti nå.

Gammel 16-03-10, 21:07   #256
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Uten at jeg kjenner forhistorien til at det visstnok ikke skal være en vennskapelig tone mellom Acsa og SF, så må jeg slutte meg til det Mei sier. Jeg kan rett og slett ikke forestille meg at Acsa har hatt noen som helst vonde baktanker med den PM-en.

Ikke dermed sagt at jeg ikke forstår hvordan enkelte ord kan treffe der det gjør vondest. Det forstår jeg inderlig godt.

Så ille kan det ikke har vært mellom dem da SF for litt over en måned siden gjeren ville komme til Acska og Ulvefar på "vin og tull"

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 21:11   #257
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trois, her.

Så ille kan det ikke har vært mellom dem da SF for litt over en måned siden gjeren ville komme til Acska og Ulvefar på "vin og tull"

Jeg synes virkelig at slike spekulasjoner er langt over grensen.

Gammel 16-03-10, 21:11   #258
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Esme kom meg i forkjøpet.

Gammel 16-03-10, 21:15   #259
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg synes virkelig at slike spekulasjoner er langt over grensen.

Du om det.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-10, 21:15   #260
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser ikke at det er nyttig at hele FP tar turen innom denne tråden for å ta stilling til hvem de tror på eller mener har rett til å eie egne følelser. Både Smilefjes og Asca har forklart hva de tenker og føler om saken, og det er bra. Alle vi andre trenger ikke velge side. Vi er voksne mennesker og det er ikke slik at man må gi sin uforbeholdne støtte til en av partene. Det går an å holde to tanker oppe samtidig. Det kan til og med være riktig så fruktbart.

Sist redigert av Heiko : 16-03-10 kl 21:37. Årsak: prøver å skrive nogen lunde riktig. Lykkes ikke denne gangen heller.
Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:14.