|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#221 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnJeg velger å se bort fra historien med pm'en og svarer ut fra resten av tråden. |
|
|
|
|
|
#222 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnSmilefjes: jeg skrev et laangt innlegg nå men velger å heller bare gi deg en
|
|
|
#223 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnTroll setter sine spor der man skulle tro at troll burde sprekke fremfor å leve vel, skjønner jeg.
|
|
|
#224 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barn
Jeg synes egentlig denne episoden var veldig merkelig. Foreldrene satt selv og røykte ute, ikke sant? Og hadde med seg datteren sin, som gikk bort til dere og klaget på røyking? Jeg synes synd i dette barnet. Hun oppførte seg kanskje litt påtrengende og slitsomt mot dere, men det kan neppe være fordi hun har blitt tutet ørene fulle om "de rene lungers fortreffelighet" hjemmefra i alle fall. Så klart at foreldrene burde følge med og gjerne si noe til barnet om at man ikke skal kalle andre mennesker dumme, men her virket det som det var litt mer som sviktet enn som så. |
|
|
|
|
|
#225 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
|
|
|
#226 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnDet er helt forferdelig å tenke på hvordan du har hatt det, SF, virkelig. Jeg tar absolutt IKKE lett på det, altså, det skal du vite. Jeg hadde ikke tenkt å skrive noe mer om saken, men du åpnet litt for diskusjon ved å gå inn igjen i tråden, så da tar jeg sjansen. Kom i håg at jeg synes du er et helt fantastisk menneske, og at du fremdeles står oppreist etter alt du har gjennomgått er ikke annet enn utrolig. Du er i tillegg en enorm ressurs her på FP, så jeg håper inderlig du blir.
|
|
|
#227 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#228 |
|
Passiv
|
Jeg gir slækk. Sist redigert av Slettet bruker : 16-03-10 kl 16:56. |
|
|
|
#229 |
|
Fjellpiper
|
Godt. Jeg antok i grunnen det altså. Jeg synes foreldrene/de voksne hun var sammen med virket litt ansvarsløse, og det var det jeg hengte meg mest opp i. |
|
|
|
|
|
#230 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Signerer Skremmern. Faktisk. Tragisk det du har opplevd, virkelig, men akkurat nå føler meg mer sympati med Acsa enn med deg. Sikkert fordi jeg har opplevd å stå i andre enden av (etter min mening) ganske så drøye beskyldninger fra deg. Jeg sa "bygones" og mente det, derfor vil jeg ikke gå nærmere inn på hva det handlet om, men jeg må si at du framstår som utrolig touchy til tider. Du har også grunn til å være touchy, det ser jeg jo, men du må ikke forvente at alle andre skal ha din bakgrunn i tankene når de skriver noe. Sikkert lett for meg å si, men jeg synes du tar ting som skjer på et diskujonsforum altfor, altfor alvorlig. Det er jo ikke akkurat RL, og skriftlig kommunikasjon gir mange flere rom for misforståeler enn en vanlig samtale gjør. Du har fått mange klemmer, det er bra, men jeg sender en til Asca. Det tror jeg hun trenger. |
|
|
|
|
|
#231 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#232 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnJeg synes det blir helt feil om folk skal komme og fortelle om de personlig hadde blitt lei seg over en slik melding eller ei. Det er så forskjellig hva folk tar seg nær av.
|
|
|
#233 |
|
Bare sær
|
|
|
#234 |
|
Halloen!
"Skal du ha bank" + om jeg ikke husker feil, en |
|
|
|
|
|
#235 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnRine; du har ikke peil akkurat her. :hvisker:
|
|
|
#236 |
|
Passiv
|
Kjevlesmileyen er irrelevant. Jeg mottok en melding hvor det ble spurt om jeg ville ha bank og sagt at det å si at barnet var en drittunge ikke gikk uten konsekvenser. Det er en trussel. |
|
|
|
#237 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Denne må jeg signere helt og holdent! :lat:
|
|
|
#238 |
|
Halloen!
Jeg har iallfall peil på hvordan det er å bli urettmessig beskyldt for ting. Av SF, faktisk. Med mindre det ligger fryktelig mye bak som ikke er kommet fram i tråden, så tror jeg at jeg har en viss peil. Uansett, jeg har ikke tenkt å bli værende; det er virkelig ikke mitt bord, men jeg syntes SF fikk vel mye sympati her i forhold til den andre parten.
Jeg synes ikke kjevlesmileyen er irrelevant. Ikke i det hele tatt. Asca har fortalt i tråden hvordan hun mente det, og siden jeg ikke kjenner noen av dere, men vet hvordan du kan reagere på ganske så uskyldige ting, ser jeg ingen som helst grunn til å tro at hun er ute etter deg. |
|
|
|
|
|
#239 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnDet ligger ting bak. Du har ikke peil. Hej då. :vinker:
|
|
|
#240 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Da er det vel omtrent på dette punktet i diskusjonene at oppfordringen om å ordne opp andre steder enn på det åpne forumet pleier å komme, hvis det hele er så internt at ingen har forutsetning til å forstå hverken Asca innfall eller SMs reaksjon. |
|
|
|
![]() |
|
|