|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#241 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnÆrlig talt Rine!
|
|
|
#242 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnRu: Siden jeg ikke får prikke deg, og vil unngå PM: |
|
|
|
|
|
#243 |
|
ctrl+z
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnOg jeg antar at det er du som bestemmer når det er rett grunn å rødprikke deg? Du har en beundringsverdig virkelighetsoppfatning.
|
|
|
#245 |
|
Halloen!
Sv: Røyking og svært ekstroverte barn
Nei, det er det selvsagt ikke, da hadde jeg definitivt hatt mer i rykte enn det jeg har. |
|
|
|
|
|
#246 |
|
Halloen!
Ja, det må det. Og du kan gjerne føre det inn som et eget punkt på forumregellista di. |
|
|
|
|
|
#247 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnDet er godt vi har sånne som kan fortelle andre at det ikke er rart de blir såret for de tåler jo ingenting, men se på meg - jeg tåler alt. |
|
|
|
|
|
#248 |
|
Tankefull
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnJepp Teflona, hva hadde verden vert uten slike.
|
|
|
#250 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnJeg er veldig enig i det rine skriver, kjenner jeg. Det er fryktelig vanskelig å formulere noe med tunga rett i munnen nå, men jeg prøver igjen. Jeg skrev at jeg synes du skal gi folk litt slækk, SF, og da mente jeg at du ikke trenger å tolke alt i verste mening. Jeg aner sikkert ikke hva jeg snakker om ettersom jeg aldri har gått i dine sko, men det er også alt man har å forholde seg til. Du får mye støtte, SF, men Acsa er også et herlig, flott og genuint snilt menneske, og jeg synes du behandler henne urettferdig nå. Hun har sagt unnskyld og forklart seg, og selv om det er dine følelser du forteller om (som du selvfølgelig har all rett til å fortelle om) blir det vanskelig for noen å si noe imot uten at det oppfattes som manglende respekt for deg og din historie.
|
|
|
#251 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Viktig poeng. Jeg merker at jeg sitter å spekulerer i hva som er forhistorien til SF og Asca, og tør ikke spørre fordi det sikkert ikke passer seg å oute mer på åpent forum. Det blir da feil av oss andre å kommentere og gi støtte hit og dit, så lenge vi ikke vet noe mer. Ballen bør vel legges død, så får de involverte eventuelt shake hands på bakrommet, hvis det er grunnlag for det.
|
|
|
#252 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnVille bare gi SF en god |
|
|
|
|
|
#253 |
|
Har fått viljen sin
|
Jeg kjenner at jeg er veldig enig med det Skremmern skriver i sine siste innlegg. |
|
|
|
|
|
#254 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Uten at jeg kjenner forhistorien til at det visstnok ikke skal være en vennskapelig tone mellom Acsa og SF, så må jeg slutte meg til det Mei sier. Jeg kan rett og slett ikke forestille meg at Acsa har hatt noen som helst vonde baktanker med den PM-en.
|
|
|
#256 |
|
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så ille kan det ikke har vært mellom dem da SF for litt over en måned siden gjeren ville komme til Acska og Ulvefar på "vin og tull" |
|
|
|
|
|
#257 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg synes virkelig at slike spekulasjoner er langt over grensen.
|
|
|
#260 |
|
Helt konge
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnJeg ser ikke at det er nyttig at hele FP tar turen innom denne tråden for å ta stilling til hvem de tror på eller mener har rett til å eie egne følelser. Både Smilefjes og Asca har forklart hva de tenker og føler om saken, og det er bra. Alle vi andre trenger ikke velge side. Vi er voksne mennesker og det er ikke slik at man må gi sin uforbeholdne støtte til en av partene. Det går an å holde to tanker oppe samtidig. Det kan til og med være riktig så fruktbart. Sist redigert av Heiko : 16-03-10 kl 21:37. Årsak: prøver å skrive nogen lunde riktig. Lykkes ikke denne gangen heller. |
|
|
|
![]() |
|
|