Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Røyking og svært ekstroverte barn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-10, 19:37   #11
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røyking og svært ekstroverte barn

Jeg er veldig enig i det rine skriver, kjenner jeg. Det er fryktelig vanskelig å formulere noe med tunga rett i munnen nå, men jeg prøver igjen. Jeg skrev at jeg synes du skal gi folk litt slækk, SF, og da mente jeg at du ikke trenger å tolke alt i verste mening. Jeg aner sikkert ikke hva jeg snakker om ettersom jeg aldri har gått i dine sko, men det er også alt man har å forholde seg til. Du får mye støtte, SF, men Acsa er også et herlig, flott og genuint snilt menneske, og jeg synes du behandler henne urettferdig nå. Hun har sagt unnskyld og forklart seg, og selv om det er dine følelser du forteller om (som du selvfølgelig har all rett til å fortelle om) blir det vanskelig for noen å si noe imot uten at det oppfattes som manglende respekt for deg og din historie.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:40.