Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Røyking og svært ekstroverte barn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-10, 21:24   #11
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Røyking og svært ekstroverte barn

I svarte hule hælv...e nå er det rett før jeg blir følsom og melder meg ut av fp.

Signerer Mei.
Nok er nok jeg forstår at sf kan reagere med ryggmargen( jeg har ikke peiling på forhistorien) men jeg skjønner også at dette er ekkelt for acsa -jeg synes ikke det er greit å fortsette å smøre det utover og jeg synes det begynner å lukte muggent i flere kroker nå... nok er nok legg nå denne tråden død før nm begynner å virke som et fornuftens sted. Dette får sf og acsa ta med hverandre og om vi andre har behov for å slarve videre får vi ta det med vår egen psykolog.

-jeg er både voldsoffer i nær relasjon OG har samme tendens til å prøve å glatte over med ikke alltid helt velkommen humor, jeg kunne ha kalt noens barn uforvarende for drittunger og shit happens, Jeg og mange andre her inne kunne vært i både acsas og sf sted. NOK er NOK.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:40.